خبرهای داغ:

25 بسته معیشتی و یک کمد به خانواده های نیازمند در روستا لاسجرد اهدا شد

همزمان با آغاز سال جدید و در جهت کاستن از آلام خانواده های نیازمند 25 بسته معیشتی و یک کمک به مدد خیرین و با مشارکت بسیجیان بین خانواده های نیازمند در روستا لاسجرد در سرخه توزیع شد.
کد خبر: ۹۴۲۳۴۱۸
|
۱۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ در راستای رزمای مواسات و کمک های مومنانه به همت بسیجیان و گروه جهادی پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) روستا لاسجرد در سرخه 25 بسته حمایتی شامل مواد غذایی و شوینده به خانواده های نیازمند در روستا اهدا شد.

راضیه شهادت فرمانده پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) در حاشیه این اقدام مومنانه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در راستای تحقق تدابیر و فرامین رهبر معظم انقلاب با هدف به صحنه آوردن کمک‌های مردمی برای حمایت از خانواده‌های نیازمند کمک های مومنانه به همت پایگاه های مقاومت بسیج خواهران و برادران در این روستا انجام گرفته است.

او افزود: با همدلی و مشارکت همه جانبه در کنار محرومان و نیازمندان جامعه هستیم تا شرایط بحرانی کرونا آسیبی به آنان وارد نکند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) بیان داشت: در این دوره نیز 25 بسته معیشتی شامل ارزاق اولیه و مواد شوینده هر بسته به ارزش 5 میلیون ریال با حفظ شان و منزلت خانواده های نیازمند به همت بسیجیان توزیع شد.

شهادت در ادامه اضافه کرد: همچنین در جهت دستگیری از خانواده های نیازمند یک عدد کمد درآور با یاری و مدد خیرین به یک خانواده در روستا اهدا شد.

او خاطرنشان کرد: از ابتدای شیوع کرونا کمک ها در قالب طرح های مختلف انجام گرفته و این کمک ها تا نابودی ویروس منحوس کرونا ادامه خواهد داشت.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار