خبرهای داغ:

یک دستگاه لباسشویی دوقلو به خانواده نیازمند در شهرستان سرخه اهدا شد

همزمان با سال نو و به همت بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) روستا لاسجرد در سرخه؛ یک دستگاه لباسشویی دوقلو به خانواده نیازمند اهدا شد.
کد خبر: ۹۴۲۳۱۹۰
|
۱۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ همزمان با آغاز سال جدید و در راستای رزمایش مواسات و کمک های مومنانه به همت بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) روستا لاسجرد در سرخه یک دستگاه لباسشویی دوقلو به خانواده نیازمند در روستا اهدا شد.

در حاشیه این اقدام همدلانه راضیه شهادت فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: سپاه و بسیج در راستای کمک به اقشار ضعیف و نیازمند در راستای عمل به فرمان رهبر معظم انقلاب وارد عمل شدند و در طی مراحل مختلف اقدام به کمک به خانواده نیازمند در سطح محلات کردند.

او با بیان اینکه این کمک ها تا نابودی ویروس کرونا با یاری خیرین ادامه خواهد داشت، افزود: در طی هر دوره کمک ها در قالب ذبح و توزیع گوشت، اهدای بسته های معیشتی، توزیع لبارس گرم، اهدای فرش و لوازم آشپزخانه، اقدام جهت تهیه جهیزیه نوعروس و موارد دیگر انجام گرفته و این کمک ها همچنان ادامه دارد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) در ادامه اضافه کرد: در این دوره نیز با یاری خداوند و کمک خیرین یک دستگاه لباسشویی دوقلو تهیه و به خانواده نیازمند در روستا اهدا شد.

همچنین در جهت اشتغال زایی خانگی اقدامات لازم در جهت شناسایی افراد نیازمند در روستا انجام و جهت انجام نظافت منازل معرفی شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار