رئیس شورای شهر خارگ:

پیام تبریک رئیس شورای شهر خارگ به مناسبت ۱۲فروردین؛ روز جمهوری اسلامی

کد خبر: ۹۴۲۳۴۰۳
|
۱۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خارگ:یوسف وطن دوست رئیس شورای شهر خارگ به مناسبت روز جمهوری اسلامی پیامی صادر نمودند

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

بسمه تعالی

در روز دوازده فروردین ماه سال ۱۳۵۸ ، مردم همیشه در صحنه ، آگاه و هوشیار ایران با انسجام و توکل به خدا ، با شرکت در همه پرسی و مشارکت کامل خود در روزهای آغازین انقلاب قدرت و توان خود را به دنیا نشان دادند و با رای ۹۸ درصدی به جمهوری اسلامی عشق و ارادت خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی به اثبات رساند.

۱۲ فروردین روزی است که در آن ملت سربلند و انقلابی ایران با تکیه بر آموزه های متعالی دین مبین اسلام و رهبری داهیانه معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره)، منافع سلطه گران دنیا را با چالشی بنیادین مواجه ساخت و با انتخاب سرنوشت ساز خود، نظام جمهوری اسلامی ایران را تثبیت بخشید و الگویی جامع، نوین و بی بدیل را به جهانیان عرضه ساخت. مردم شریف و نجیب ایران در آغازین روزهای سال نو، روز جمهوری اسلامی را در حالی گرامی می دارند که همواره به مدد ایمان محکم، غیرت ژرف و همت بلند خویش از کوران حوادث صعب و نفس گیر جاری در خلال پیروزی انقلاب اسلامی سربلند بیرون آمده است. آن روز، تدبیر کارآمد و دوراندیشی وافر امام خمینی(ره) و حمایت قاطع همگانی از نظام جمهوری اسلامی، پایه گذار سیره ای ممتاز در حکومت داری شد که با اتکاء به اراده و عزم ملی می تواند چالش های پیشرو را به گونه ای بنیادین رفع و سطح کارآمدی و مشروعیت نظام را تعالی بخشد.

اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن ۱۲ فروردین ماه؛ روز جمهوری اسلامی به هموطنان شریفمان در جای جای ایران اسلامی ، به ویژه مردم شریف جزیره خارگ ، عزتمندی روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی را در سایه ولایتمداری هم میهنانمان و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) که میراث دار گنج عظیم انقلاب شکوهمند اسلامی به رهبری امام راحل(ره) هستند را از خداوند منان مسئلت دارم.

یوسف وطن دوست

رئیس شورای اسلامی شهر خارگ

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار