رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خبرداد:

اجرای ویژه برنامه‌های ۱۲ فروردین در چهارمحال و بختیاری

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، از برگزاری بیست برنامه محوری به مناسبت گرامیداشت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی در سراسر استان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۲۳۳۱۹
|
۱۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ موسی انصاری گفت: همزمان با یوم‌الله ۱۲ فروردین، ۲۰ برنامه محوری شامل سخنرانی‌های تبیینی در ۱۰ شهرستان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری افزود: تعدادی از این برنامه‌ها در شب یازدهم فروردین بعد از نماز مغرب و عشا در مساجد محوری استان به اجرا در می‌آید.

وی ادامه داد: در روز ۱۲ فروردین نیز در تمامی میعادگاه‌های نماز جمعه استان علاوه بر قرائت بیانیه و اعلام همبستگی عمومی با نظام جمهوری اسلامی و بیعت دوباره با آرمان‌های انقلاب و امام راحل، اجرای برنامه‌های فرهنگی دیگری نیز برای پاسداشت این روز در نظر گرفته شده است.

انصاری گفت: یک ویژه برنامه تبیینی هم در مسجد جامع شهرکرد در شب ۱۲ فروردین و پس از اقامه نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: این مسجد یکی از پایگاه‌های مهم در شکل‌دهی تجمعات انقلابی مردم علیه رژیم شاهنشاهی در چهارمحال و بختیاری بود، از این رو تلاش شده است با برگزاری این ویژه برنامه، زمینه مرور خاطرات سال‌های به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی و بیان آن برای جوانان فراهم شود.

وی افزود: ترویج و تقویت نماد‌های هویت ایرانی و اسلامی، روشنگری برای نسل جوان در رابطه با ماهیت انقلاب، تجلیل از مقام بنیانگذار جمهوری اسلامی و نقش سازنده مردم در شکل‌گیری انقلاب و تبیین اصل جدایی‌ناپذیری دین از سیاست از محور‌های اصلی برنامه‌های پاسداشت روز جمهوری اسلامی است.

انصاری خاطرنشان کرد: برپایی پویش اهتزاز پرچم افتخار، آذین‌بندی معابر و سر در ادارات و مراکز فرهنگی و مذهبی، بهره‌مندی از ظرفیت نماز جمعه برای تبیین جایگاه ۱۲ فروردین به عنوان یکی از ماندگارترین وقایع تاریخ ایران اسلامی و اجرای ویژه‌برنامه این روز در برخی پایگاه‌های بسیج از برنامه‌های گرامیداشت این روز است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار