استاندار چهارمحال و بختیاری خبرداد:

ایجاد اشتغال پایدار با مشارکت آستان قدس رضوی

غلامعلی حیدری د ر دیدار با مدیرعامل موسسه عمران آستان قدس رضوی، بیکاری را مهم ترین چالش برای استان چهارمحال و بختیاری عنوان کرد.
کد خبر: ۹۴۲۳۲۹۷
|
۱۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ استاندار چهارمحال و بختیاری در دیدار با مدیرعامل موسسه توسعه عمران آستان قدس رضوی با تاکید بر اینکه حضور این مجموعه ارزشمند در چهارمحال و بختیاری را در ایام نوروز به فال نیک می‌گیریم، اظهار کرد: این استان جزو استان‌های محروم در کشور محسوب می‌شود و همچنین با چالش بیکاری دست و پنجه نرم می‌کند، به‌همین دلیل ضرورت حضور سرمایه‌گذاران در بخش‌های مختلف برای کاهش محرومیت و ایجاد اشتغال به وضوح احساس می‌شود.

غلامعلی حیدری افزود: اگر بتوانیم با استفاده از ظرفیت شرکت‌های زیرمجموعه‌ آستان قدس رضوی جهت کاهش محرومیت و ایجاد اشتغال پایدار در استان گام برداریم، قطعا برکات زیادی نیز در پی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی طرح‌های اقتصادی خود را در حوزه گردشگری، کشاورزی، صنعت، عمرانی و دانش‌بنیان در اولین فرصت آماده و جهت ارائه به شرکت‌های زیرمجموعه آستان قدس رضوی ارسال کنند، توضیح داد: این طرح‌ها در راستای توسعه چهارمحال و بختیاری، ایجاد اشتغال پایدار و محرومیت‌زدایی باشند.

حیدری با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری در مسیر عبور زائران راهیان‌نور و عتبات عالیات در کشور عراق قرار دارد، اظهار کرد: آستان قدس رضوی می‌تواند در جهت احداث مجتمع‌های خدمات رفاهی در محورهای مواصلاتی این استان، جهت ارائه خدمت به زائران ورود پیدا کند.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: امیدواریم زمینه ارتقای همکاری و مشارکت آستان قدس رضوی برای سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف اقتصادی در استان فراهم شود تا بتوانیم از این ظرفیت برای توسعه استان بهره‌مند شویم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار