تورهای رایگان نوروزی ری گردی میزبان کودکان کار بود

تورهای نوروزی ری گردی میزبان زائران آستان حضرت عبدالعظیم(ع) و سازمانهای مرتبط با شهرداری تهران است.
کد خبر: ۹۴۲۳۱۷۱
|
۱۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۴

 به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ علی افتخاری مسئول گردشگری شهرداری منطقه با بیان این مطلب گفت: امروز تعدادی از کودکان کار به منظور آشنایی با آثار تاریخی ری از آرامگاه شیخ صدوق، چشمه علی، برج طغرل و بقعه بی بی شهربانو بازدید کردند.

افتخاری افزود: به منظور رفاه حال شهروندان و تعامل انجام شده با سازمانهای مرتبط با شهرداری، تعدادی از اتوبوس های گردشگری به این مجموعه ها اعزام می شود و علاقمندان را به نقاط گردشگری ری منتقل می کنند.

 او ادامه داد: در همین راستا زائران حرم حضرت عبدالعظیم (ع)نیز می توانند از نزدیکترین اتوبوس های گردشگری برای بازدید از آثار تاریخی و مذهبی ری بهره مند شوند.

 افتخاری با اشاره به حضور راویان ری در این تورها، اظهار داشت: این راویان به صورت داوطلب پس از ثبت نام در فراخوان منطقه ۲۰ و شرکت در دوره های تئوری و عملی به عنوان راهنما و روایتگران تاریخچه کامل آثار تاریخی و مذهبی ری در تورها حضور دارند.

 او با بیان اینکه علاقمندان می توانند برای ثبت نام در تورهای ری گردی به ایستگاه راهنمای مسافران نوروزی در ضلع شرق حرم حضرت عبدالعظیم(ع) مراجعه کنند، گفت: اتوبوس های ویژه گردشگری از ساعت 9 صبح در ضلع شرق حرم و همچنین مترو شهرری مستقر هستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار