مدیر قرارگاه مردمی تحول اجتماعی سیستان و بلوچستان خبر داد:

اعزام 80 نوجوان حاشیه شهر زاهدان به مناطق عملیاتی جنوب کشور

مدیر قرارگاه مردمی تحول اجتماعی سیستان و بلوچستان، گفت: 80 نوجوان پسر حاشیه شهر زاهدان، در قالب اردوی راهیان نور، به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۹۴۲۲۶۹۷
|
۰۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۴

مهدی رستگار نیا در گفت و گو با خبرنگار بسیج در زاهدان، ضمن تبریک عید نوروز و تاکید بر ترویج فرهنگ بیش از پیش ایثار و شهادت در جامعه، بیان کرد: کاروانی متشکل از 80 نوجوان از محلات حاشیه شهر زاهدان که در حوزه فرهنگی فعال هستند، درقالب دو اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند تا به مدت یک هفته از نقاط مختلف در نظر گرفته بازدید به عمل آورند.

وی ادامه داد: این کاروان به همت قرارگاه مردمی تحول اجتماعی و جبهه مردمی فرهنگی و اجتماعی انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان و با هدف آشنایی بیشتر قشر نوجوان با دفاع مقدس و وقایع جنگ و زندگی شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و کادرسازی فرهنگی جبهه انقلاب اسلامی در مساجد حاشیه شهر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شده اند.

وی خاطر نشان کرد: زیارت مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، اجرای مسابقات و برنامه های مختلف فرهنگی به همراه اهدای جوایز معنوی، مادی و فرهنگی از دیگر برنامه های درنظرگرفته شده برای این اردو ی 7 روزه است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار