خبرهای داغ:

از توزیع 120 جفت کفش تا 100 عدد شلوار در محله اسلامی آل یاسین (ع) سرخه

همزمان با سال جدید بسیجیان پایگاه های مقاومت محله اسلامی آل یاسین (ع) سرخه اقدام به تهیه و اهدای لباس های نو به خانواده نیازمند کردند.
کد خبر: ۹۴۲۲۶۵۵
|
۰۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ همزمان با آغاز سال جدید و در راستای رزمایش مواسات و کمک های مومنانه کفش، شلوار و لباس بین خانواده نیازمند در محله اسلامی آل یاسین (ع) سرخه با یاری و مدد خیرین تهیه و توزیع شد.

فاطمه اسیری فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) سرخه در حاشیه این اقدامات مومنانه در گفتگو با خبرنگرا  ما اظهار کرد: پس از انتشار ویروس کرونا بسیاری از اقشار جامعه در زمینه تأمین معیشت دچار مشکل شدند و بر همه ما واجب است تا طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه قدم برداریم.

او افزود: شناسایی افراد نیازمند همچنان ادامه دارد و توزیع بسته‌های معیشتی در راستای این رزمایش نیز در صورت تامین اعتبار، در نوبت های بعدی انجام می‌شود.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) سرخه بیان داشت: در این دوره نیز با هدف کاستن از آلام و رنج های خانواده های نیازمند و در جهت شاد کردن کودکان  120 جفت کفش و 100 عدد شلوار مجلسی بچگانه در بین 40 خانواده در محله اسلامی آل یاسین (ع) توزیع شد.

اسیری در ادامه اضافه کرد: این کمک با تاکید بر مسجدمحوری و محله محوری انجام و تا نابودی کرونا ادامه خواهد داشت.

او بیان داشت: ارزش ریالی هر شلوار مبلغ یک میلیون ششصد هزار ریال و به طور میانگین قیمت هرعدد کفش مبلغ یک میلیون و پانصد تا دو میلیون و پانصد هزار ریال بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها