خبرهای داغ:

امنیت و اقتدار امروز مدیون جانفشانی دلاورمردان دوران دفاع مقدس است

فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه گفت: امنیت و اقتدار امروز مدیون جانفشانی‌ها و ایثارگری جانبازان و رزمندگان و نثار خون شهیدان بوده و ما باید همواره قدردان این عزیزان بود.
کد خبر: ۹۴۲۲۶۴۵
|
۰۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ همزمان با فرارسیدن سال جدید و در جهت عرض تبریک سرهنگ مهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه همراه با حجت الاسلام و المسلمین مهدی اشرف امام جمعه سرخه با رزمندگان و آزادگان هشت سال دفاع مقدس روستای مومن آباد دیدار و گفتگو کرد.

این دیدار با مجتبی مومن آبادی، محمد مومن آبادی و حبیب شاهجویی از جانبازان و رزمندگان دوران دفاع مقدس انجام شد.

سرهنگ ادهم ضمن تجلیل و قدردانی از رشادت‌ها و ایثارگری‌های این عزیزان، اظهار کرد: امنیت و اقتدار امروز مدیون جانفشانی‌ها و ایثارگری جانبازان و رزمندگان و نثار خون شهیدان بوده و ما باید همواره قدردان این عزیزان بود.

او افزود: هدف از این دیدار‌ها با خانواده‌های شهدا، رزمندگان و جانبازان، ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و الگو گیری از این خانواده‌ها در راه مسیر معنوی زندگی است.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه در این دیدار با تاکید بر اینکه اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب حفظ شده و روز به روز بر این اقتدار افزوده می شود، بیان داشت: گوش به فرمان رهبری بودن مردم شریف و ولایتمدار ایران و استفاده از تجربیان بسیجیان، رزمندگان، آزادگان، جانبازان و پاسداران بازنشسته اقتدار نظام جمهوری اسلامی را عرصه‌های داخلی و خارجی دوچندان کرده است و ما ان‌شالله از ظرفیت این بزرگواران استفاده خواهیم کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار