خبرهای داغ:
بخاری، زائری از کشور نیجریه در منطقه عملیاتی شلمچه؛

راهیان نور ایران، یک عملیات فرهنگی فراملی است/ملت ایران، تنها ملت آزادیخواه و حامی مظلومان جهان است

زائر نیجریه ای گفت: ما در این راهیان نور با فرهنگ ایثار و شهادت به معنای حقیقی کلمه آشنا شدیم، راهیان نور ایران، یک عملیات فرهنگی فراملی است همچنان که سردار سلیمانی ، یک شخصیت فراملی بود و فقط اختصاص به ایران اسلامی نداشت.
کد خبر: ۹۴۲۲۵۹۱
|
۰۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۸

قزوین_محمد بخاری، زائری از کشور نیجریه در منطقه عملیاتی شلمچه، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، ملت ایران را تنها ملت آزادیخواه و حامی مظلومان جهان دانست و گفت: ملت ایران با رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب باعث شده که در قلوب تمام آزادیخواهان جهان جای گیرد، حقیقتا، ملت ایران تنها ملت آزادیخواه و حامی مظلومان در جهان است و شهید سلیمانی با حضور خود جبهه مقاومت این موضوع را به همه جهانیان ثابت کرد.

وی در ادامه افزود: راهیان نور ایران، به عنوان کربلای ایران در حقیقت تداعی کننده کربلای عراق است. چرا که تمام صحنه های و حوادث عملیات های ایران برگرفته از کربلا و عاشورا است.

این زائر نیجریه ای، راهیان نور ایران را یک عملیات فرهنگی بزرگ فراملی دانست و گفت: ما در این راهیان نور با فرهنگ ایثار و شهادت به معنای حقیقی کلمه آشنا شدیم، واقعا راهیان نور ایران ، یک عملیات فرهنگی فراملی است و اختصاص به شهروندان ایرانی ندارد، همچنانکه سردار سلیمانی ، یک شخصیت فراملی بود و فقط اختصاص به ایران اسلامی نداشت.

بخاری، به حضور زائران دیگر کشورها در مناطق عملیاتی ایران اشاره کرد و گفت: زائران دیگر کشورها در این مناطق عملیاتی را می توان سفیران جمهوری اسلامی ایران دانست و این زائران می توانند فرهنگ ایثار، شهادت و رشادت این رزمندگان را به کشورهای خود منتقل کنند.

ترجمه و تنظیم خبر: دکتر مرتضی امیری نژاد

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار