خبرهای داغ:
مسئول مهدقرآن نورالثقلین پایگاه کوثر شهرستان بهار خبر داد

برگزاری ویژه برنامه استقبال از بهار در مهدقرآن نورالثقلین شهرستان بهار

بهار-مسئول مهدقرآن نورالثقلین پایگاه کوثر شهرستان بهار از برگزاری ویژه برنامه استقبال از بهار در مهدقرآن نورالثقلین شهرستان بهار خبر داد.
کد خبر: ۹۴۲۲۱۵۳
|
۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۲

طاهره رضایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار اظهار کرد: مراسم جشن نوروز و جشن سالروز ولادت امام زمان(عج) در مهد قرآن نورالثقلین در حسین آباد عاشوری با حضور مادران نوگلان قرآنی برگزار شد.

 وی افزود: در مراسم استقبال از بهار و جشن نیمه شعبان برای نوگلان به زبان کودکانه در مورد نشانه‎های منتظران ظهور مطالبی بیان شد و اینکه انجام کارهای خوب باعث نزدیکی ظهور خواهد شد.

مسئول مهدقرآن نورالثقلین پایگاه کوثر شهرستان بهار گفت: برای تبیین کمک کردن به نیازمندان قلک‌هایی که در ولادت امام رضا(ع) به نوگلان برای کمک به نیازمندان داده شده بود، جمع‌آوری شد و کمکی به ارزش ۶۵۰ هزار تومان از قلک‌ها جمع‌آوری و در آستانه سال نو به نیازمندان اهدا شد.

وی از اجرای مسابقه تزئین سیب با عنوان «میوه بهشتی» در سفره هفت سین عید نوروز خبر داد و گفت: همچنین در این مراسم به رسم یادبود به نوگلان هدایایی اهدا شد.

رضایی با اشاره به اهدای قلک به نوگلان به عنوان عیدی، از طرف مهدقرآن، گفت: این امر با هدف آموزش پس انداز در زندگی به نوگلان است که هر ساله در عید نوروز در مهدقرآن نورالثقلین انجام می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار