خبرهای داغ:
مدیر مهد قرآنی و پیش دبستانی ریحانه سپاه ناحیه همدان خبر داد

برگزاری ۱۵ عنوان برنامه به مناسبت دهه فجر در پیش دبستانی ریحانه همدان

همدان-مدیر مهد قرآنی و پیش دبستانی ریحانه سپاه ناحیه همدان از برگزاری ۱۵ عنوان برنامه به مناسبت دهه فجر در پیش دبستانی ریحانه همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۱۵۴۵۹
|
۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳

لیلا یوسفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران به عنوان یکى از رخدادهاى بى‌نظیر دوران معاصر و فجر جدیدى در تاریخ بشریت، یک ضرورت برای اسلام و سنّت الهى براى حفظ دین بود.

وی با تاکید بر لزوم تبیین مبانی انقلاب اسلامی در بین نونهالان و نسل‌های آینده بیان کرد: به منظور زنده نگه داشتن شوق و شور انقلابی در کشور باید نسل نونهال با مبانی انقلاب اسلامی آشنا شده و اهداف و آرمان‌ها و دستاورد‌های ارزنده انقلاب برای آن‌ها تبیین شود که دهه فجر فرصتی مناسب برای این امر است.

مدیر مهد قرآنی و پیش دبستانی ریحانه سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه دشمن برای وارونه جلوه دادن حقایق انقلاب اسلامی به نسل جدید در تلاش است، به ضرورت آشنایی کودکان با آرمان‌های انقلاب و صیانت از ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی ایران تاکید و اضافه کرد: آشنایی کودکان با اهداف و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و اندیشه‌های روشن حضرت امام خمینی (ره) و بیان دستاورد‌های ارزشمند انقلاب اسلامی یک ضرورت مهم است که باید به طور جد به ان توجه کرد.

وی با اشاره به توجه به نقش‌آفرینی کودکان در آینده کشور، بر پرروش نسلی آگاه و آشنا به ارزش‌های انقلاب تاکید و تصریح کرد: کودکان و نونهالان قشر تاثیرپذیر جامعه هستند که باید در راستای افزایش سطح بینش و آگاهی این قشر نسبت به انقلاب اسلامی و حفظ و اعتلای هویت ایرانی‌اسلامی و افزایش امید و نشاط و پویایی آن‌ها تلاش شود تا مفاهیم انقلاب به درستی تبیین و این نسل بتواند با ذهنی روشن در مسیر صحیح حرکت و سرباز نظام و انقلاب باشد.

یوسفی از اجرای ۱۵ برنامه به مناسبت چهل و سومین فجر انقلاب در پیش دبستانی ریحانه سپاه ناحیه خبر داد و بیان کرد: تلاش ما در برگزاری برنامه‌ها بر این بوده که با برپایی برنامه‌های متعدد، پیام‌های انقلاب اسلامی را به درستی و با بیان کودکانه به نسل نوپا و آینده‌سازان میهن اسلامی معرفی و فضایی شاد، با نشاط، و مفرح برای آن‌ها فراهم کنیم.

وی یادآور شد: برگزاری جشن انقلاب، برگزاری پویش نقاشی با عنوان «امام آمد» و «من هم انقلابیم»، آذین‌بندی و فضاسازی، بیان خاطرات انقلاب و قصه‌گویی، برگزاری جشن انقلاب بصورت مجازی با عنوان «تغذیه سالم با نماد پرچم»، مسابقه دکلمه‌خوانی با موضوع دهه فجر، تهیه کاردستی با عنوان «ایران، وطن من»، کارگاه کاردستی با عنوان «رهبرمن»، اجرای سرود «رهبرما سیدعلی» و «یاور و دلدار توام» از جمله این برنامه‌ها است.

برگزاری ۱۵ عنوان برنامه به مناسبت دهه فجر در پیش دبستانی ریحانه همدان

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار