درجلسه شورای فرهنگ عمومی بیان شد؛

با روشنگری نقشه های شوم دشمنان خنثی می شود

امام جمعه وردنجان گفت:جشن های باشکوه نیمه شعبان نمایش بخشی ارادت خیل منتظران به منجی عالم بشریت است.
کد خبر: ۹۴۲۲۰۳۸
|
۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ آخرین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهر وردنجان در سال 1400 با حضور اعضاء درمحل دفترامام جمعه وردنجان برگزار شد.

حجت الاسلام علی محمدی، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مدظله العالی پیرامون جهاد تبیین گفت: علما ، طلاب، اساتید، مربیان و مسئولان که تریبون در اختیار دارند وظیفه دارند در این زمینه در خط مقدم باشند.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهر وردنجان، به توطئه های استکبار جهانی اشاره کرد و ادامه داد: شیطان بزرگو دشمنان اسلام ناب و انقلاب اسلامی بدنبال بزک کردن رژیم وابسته طاغوتی ستم شاهی پهلوی و نیز القای جدای دین از سیاست است.

امام جمعه وردنجان، ناامیدکردن مردم، کمرنگ نشان دادن اقدامات و پیشرفت های انقلاب اسلامی،القای دوری انقلاب از آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره)، را از دیگر تلاش های دشمنان دانست و گفت: باید در جهاد تبیین با روشنگری نقشه های شوم دشمنان خنثی شود.

حجت الاسلام علی محمدی، جشن های مردمی نیمه شعبان را نماد بخشی از ارادت خیل منتظران ظهور، به ساحت مقدس اهلبیت عصمت وطهارت علیهم السلام عنوان کرد و افزود: مردم ولایتمدار همیشه در همه صحنه های مذهبی و ملی در صحنه حضوری فعال دارند و این باعث افتخار برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه وردنجان ازحضور مردم و مسئولان این شهر درصحنه های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی سال 1400 تجلیل کرد و گفت:  به فضل الهی درسال آینده باید با جدیت  بیشتر برنامه پیگیری شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار