خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در رزمایش اهدا ۲۱۲ یخچال به جامعه هدف؛

سپاه برای خدمت در وسط میدان عمل ایستاده است

سردار آتانی عنوان کرد: امروز سپاه قزوین با استفاده از توان و ظرفیت داخلی، آمادگی ساخت هزار واحد را در استان دارد. ما برای خدمت در وسط میدان ایستاده ایم تا بتوانیم باری از دوش مردم ولی نعمت خود برداریم.
کد خبر: ۹۴۲۱۹۱۸
|
۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۳



سردار آتانی عنوان کرد: امروز سپاه قزوین با استفاده از توان و ظرفیت داخلی، آمادگی ساخت هزار واحد را در استان دارد. ما برای خدمت در وسط میدان ایستاده ایم تا بتوانیم باری از دوش مردم ولی نعمت خود برداریم.

 

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، رزمایش «مستضعفین، وارثین زمینند» صبح امروز با حضور مسوولان استان در محل سپاه استان برگزار شد.

سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در این مراسم ضمن تقدیر از خیرین و مسوولان استان در راستای حضور خیری خواهانه به مردم عزیز بیان کرد: خوشحالیم که سپاه مورد اعتماد مردم و مسوولان استان است. امروز همکاری خوبی بین سپاه و دستگاه های استان برای خدمت رسانی به مردم وجود دارد.

وی گفت: سپاه استان در کشور میزبان این اقدام برجسته شد و قزوین با وجود جمعیت کم نسبت به برخی استان های کشور توانست در این امر در صدر باشد.

فرمانده سپاه استان با اشاره به اعتبار هزینه شده در اجرای رزمایشات مومنانه از سوی سپاه استان ظهار کرد: امروز عدد اعتماد مومنین به سپاه و بسیج از ۳۶۹ میلیارد تومان به ۳۷۰ میلیارد تومان رسید و مردم و خیرین با آورده سپاه در خدمت رسانی به جامعه هدف با اجرای رزمایش کمک مومنانه بسیار خوش درخشیدند.

وی افزود: رزمایش کمک مومنانه در راستای دست گیری از قشر محروم و آسیب دیده و به فرمان مقام معظم رهبری برگزار شد و امروز ما به رهبر انقلاب باید این اعتماد را بدهیم که در تمام حوزه ها روی ما حساب باز کند و ا که با کمک همگانی می توان خدمات گسترده تری به جامعه هدف ارائه داد.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین عنوان کرد: امروز سپاه قزوین با استفاده از توان و ظرفیت داخلی، آمادگی ساخت هزار واحد را در استان دارد. ما برای خدمت در وسط میدان ایستاده ایم تا بتوانیم باری از دوش مردم ولی نعمت خود برداریم.

سردار آتانی گفت: با همین لوازمی که توسط خیرین تهیه می شود زندگی بسیاری از مردم آغاز می شود و فرصت زندگی برای بسیاری، از همین حداقل ها آغاز می شود.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار