مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام سجاد علیه السلام :

عملیات آبرسانی به 72 روستا توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام سجاد(ع) درسال 1401

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام سجاد علیه السلام هرمزگان گفت :72 روستا توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان در سال آینده آبرسانی می شوند .
کد خبر: ۹۴۲۱۴۵۹
|
۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۴

به گزارش خبر گزاری بسیج هرمزگان ، سرهنگ پاسدار اصغر صادقی افزود : در سال آینده به نیت 72 شهید کربلا ، عملیات آبرسانی به 72 روستای محروم استان که از نعمت آب آشامیدنی برخوردارنمی باشندانجام خواهد شد .

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام سجاد علیه السلام  استان هرمزگان یاد آورشد : عملیات آبرسانی به روستای کلات  از توابع شهرستان بندر لنگه  انجام شده است که به عنوان اولین روستای هدف فردا  با حضور مسئولین افتتاح  می گردد  که  اهالی آن روستا از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره مند خواهند شد. 

سرهنگ صادقی تصریح نمود :6 دهستان هدف  این قرار گاه  برای عمران و محرومیت زدایی عبار تند از درپهن ، کوهشاه، احمدی ،دشتگان بندر لنگه ،سورک جاسک و سیاهو اعلام نمود که اقدامات نظیر تعلیم و تربیت ، فرهنگی و اقتصادی در روستاهای این دهستانها برنامه ریزی شده است  و یک روستا به عنوان الکوی و نمونه برای سایر روستاها در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: از دیگر اهداف قرار گاه پیشرفت و آبادانی سپاه را ایجاد  اشتغال در مناطق محروم همراه با اقدامات فرهنگی برای امید آفرینی اهالی و تولید  برشمرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار