خبرهای داغ:
به همت سپاه قیروکارزین انجام شد:

اعزام بسیجیان به سرزمین نور

پس از دوسال انتظار اعزام بسیجیان برادر وخواهر به مناطق عملیاتی جنوب کشور وبازدید از یادمان‌های دفاع مقدس از سر گرفته شد.
کد خبر: ۹۴۲۱۲۶۲
|
۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، پس از دوسال انتظار اعزام بسیجیان برادر و خواهر به مناطق عملیاتی جنوب کشور و بازدید از یادمانهای دفاع مقدس از سر گرفته شد .
در این مراسم که با بدرقه حجت الاسلام اکبری امام جمعه ، سرهنگ پاسدار محمدرسول رضایی فرمانده سپاه و برخی مسئولین ادارات و ذبح قربانی همراه بود تعداد 200 نفر از بسیجیان با 4 دستگاه اتوبوس وچند خودروی سبک برای زیارت وبازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور ویادمان های دفاع مقدس با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی اعزام شدند .
 سرهنگ رضایی فرمانده ناحیه در این مراسم به ضرورت بازدید از مناطق عملیاتی وزنده نگه داشتن یاد وخاطره ایثارگری رزمندگان وشهدا برای نسلهایی که دوران طلایی دفاع مقدس را درک نکرده اند اشاره نمود وخدا را شکرنمود که پس از دوسال این برکت معنوی دوباره نصیب بسیجیان شهرستان شد .
در ادامه حجت الاسلام اکبری گفت همانگونه که در سالهای اول انقلاب جوانان با لبیک به ندای معمار کبیر انقلاب در جبهه های جهاد نظامی حضور یافتند امروز نیزآحاد مردم و جوانان باید به ندای مقام عظمای ولایت مبنی بر حضور در جبهه جهاد تبیین لبیک گویند .
این اردوی معنوی به مدت 4 شبانه روز ادامه خواهد داشت . 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها