ایجاد واحد مشاوره و معاضدت قضایی در دادگستری بردسکن

حجت الاسلام پور اسدالله رئیس دادگستری بردسکن روز جمعه در حاشیه برگزاری نماز جمعه در میز خدمت پاسخگوی تعدادی از همشهریان در خصوص مسائل قضایی شد.
کد خبر: ۹۴۲۰۸۵۵
|
۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی، حجت الاسلام پور اسدالله رئیس دادگستری بردسکن روز جمعه در حاشیه برگزاری نماز جمعه در میز خدمت پاسخگوی تعدادی از همشهریان در خصوص مسائل قضایی شد.

 

رئیس دادگستری بردسکن در گفت وگو با خبرنگار ما با بیان اینکه با ایجاد واحد مشاوره با حضور تعدادی از وکلا و حقوق دانان هر روز در وقت اداری پاسخگو و مشاوره قضایی برای مراجعین دارند، افزود: اگر همشهریان پیش از اقدامی در بحث خرید و فروش و یا امضای قراردادی با وکلا و یا حقوق دانان مشاوره داشته باشند، هیچ مشکلی برای انان پیش نخواهد آمد.

 

وی اکثر پرونده های ورودی را از عدم آگاهی مراجعه کننده و طرف دعوا و یا شاکی نام برد.

 

رئیس دادگستری بردسکن در حاشیه برگزاری میز خدمت اظهار داشت: دادگستری در شهرستان با تمام توان خود در رسیدگی به احقاق حق پیگیری می کند و لذا تاکید می کنم، آحاد مردم شهرستان برای تسهیل امور کاری خود حتما در مسائل خرید و فروش خود با حوزه قضایی و برخورداری از مشاوره حقوق دانان برخوردار شوند.

 

پور اسدالله در مورد مردم عزیزی که در حواشی شهر و یا در روستاها هستند، خواست، به منظور آگاهی بیشتر با وکلا مشاور داشته باشند تا مشکلی برایشان بوجود نیاید

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار