فرمانده سپاه قدس گیلان:

کرونا نشان داد که بسیج دارای چه ظرفیت بالقوه‌ای در کشور است

فرمانده سپاه قدس گیلا با اشاره به نقش بی نظیر بسیج در حل بحران کرونا در گیلان، گفت: کرونا به مسوولان نشان داد که بسیج دارای چه ظرفیت بالقوه‌ای در کشور است.
کد خبر: ۹۴۲۰۷۵۳
|
۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۰

به گزارش‌‌ خبرگزاری بسیج از رشت، سردار محمد عبدالله پور در جلسه تودیع و معارفه جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور بسیج اقشار در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی گیلان با بیان اینکه دشمن دنبال ناکارآمد نشان دادن نظام مقدس جمهوری اسلامی است، اظهار کرد: استکبار به خوبی از امکانات و ظرفیت بسیج آشنا بوده و به همین دلیل تمام هدفش کمرنگ جلوه دادن این نهاد مقدس در کشور است.

وی یکی از مهم‌ترین هدف بسیج را برطرف کردن مشکلات ادارات دانست و افزود: بسیج اقشار باید مشکلات سازمان‌ها را برطرف کند لذا فقط نباید به ارائه گزارش به مسوولان اکتفا کرد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر لزوم توجه به بومی سازی بسیج در کشور بیان کرد: در امور اقشار بسیج ۱۷ سازمان وجود دارد که هر کدام دارای ظرفیت و نیروهای متخصص بسیار خوبی هستند که در صورت درست عمل کردن به وظایف خود می‌توانند تمامی مشکلات را بطرف کنند.

عبدالله پور با بیان اینکه هر نقطه از گیلان دارای یک نعمت الهی به منظور رشد اقتصادی است، تصریح کرد: بسیج باید بومی شده و برای حل مشکلات در هر استان راه حل پیدا کند لذا یکی از درخواست ما از بسیج اقشار ارائه راه حل مناسب است نه گزارش کار.

وی با اشاره به نقش بی نظیر بسیج در حل بحران کرونا در گیلان افزود: کرونا به مسوولان نشان داد که بسیج دارای چه ظرفیت بالقوه‌ای در کشور است که باید از نیروهای متخصص در سازمان بسیج اقشار در خودکفایی استان گیلان در تولید بسیاری از محصولات استفاده کرد در غیر این صورت هیچ مشکلی در کشور برطرف نخواهد شد.

فرمانده سپاه قدس گیلان برنج، زیتون و زراعت چوب را یکی‌ از نقاط قوت گیلان در حوزه کشاورزی دانست و گفت: بسیج اقشار به ویژه بسیج امور کشاورزی در حوزه خود کفایی برنج و دانه روغن طرح‌های بسیار خوبی را ارائه داده و اخیرا یک زمین ۱۰ هزار هکتاری به منظور کاشت نهال در اختیار بسیج کشاورزی قرار گرفته است.
انتهای پیام/

ارسال نظرات