خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه صاحب الامر(عج) استان قز‌وین؛

تربیت جوان مومن انقلابی و پای کار، ماموریت بسیج است

سرهنگ رسولی فر عنوان کرد: امروز ماموریت اصلی بسیج، تربیت جوان مومن انقلابی و پای کار است
کد خبر: ۹۴۲۰۵۹۸
|
۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۶

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سرهنگ رسولی فر در جلسه شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش خبر داد: برنامه های متنوع و پویش های خوبی برای ایام نوروز پیش بینی شده است.

رسولی فر گفت: در این سازمان برنامه های مختلفی در موضوعات علمی، فرهنگی، آموزشی، ورزشی و غیره برگزار می شود و برنامه راهیان نور، لیگ علمی پایا، دوره بی نهایت شو، از جمله این برنامه ها می باشد.

وی افزود: دشمن در فضای حقیقی و مجازی فکر و ذهن نوجوان ما را هدف قرار گرفته است و از هر ابزاری برای رسیدن به اهداف خود که تخریب و انحراف افکار جوانان است،بهره می گیرد.

این مسئول تصریح کرد: اگر ما محتوای خوب و جذابی رو برای دانش آموزان تهیه و تولید کنیم، با استقبال آنها مواجه خواهد شد و برنامه راهیان نور مجازی استان قزوین با بیش از ۲۴۰ هزار نفر بازدید آنلاین ،این موضوع را کاملا نشان داد.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه استان قز‌وین تصریح کرد: در تعطیلات ایام نوروز که دانش آموزان اوقات فراغت بیشتری دارند،برنامه های خوبی داریم که در قالب پویش اجرا خواهد شد که برگزاری انواع کارگاه های آموزشی و مهارت افزایی،معرفی کتاب، معرفی جاذبه های گردشگری و تاریخی و غیره از جمله این برنامه هاست.

رسولی فر تاکید کرد: این سازمان به همراه سایر تشکل ها، در کنار اداره آموزش و پرورش علاوه بر ارتقاء آموزش به دنبال تربیت جوان مومن انقلابی و پای کار است و امروز ماموریت اصلی بسیج این مهم می باشد تا آینده نظام و کشور بیمه شود.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار