خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین؛

خدمت به مردم بالاترین افتخار سپاه است

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین گفت: افتخار سپاه این است که از امام و مولای خود نمره قبولی دریافت کرده اما سپاه بالاترین افتخار خود را خادمی و نوکری مردم می داند.
کد خبر: ۹۴۲۰۵۷۲
|
۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۲

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سرهنگ پاسدار زین العابدین اصلی بیگی فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین، در سخنرانی پیش از خطبه نمازجمعه شهر اقبالیه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به خصوص تولد امام حسین(ع) و روز پاسدار و امام زمان(عج) اظهار کرد: سال ۵۸ معجزه حضرت امام خمینی(ره) تأسیس نهاد مقدس سپاه بود که وقتی اساسنامه سپاه را خدمت امام آوردند امام یک اشکال از آن گرفت و آن خط کشیدن بر روی کلمه ایران بود که فرمود سپاه مختص ایران نمی باشد بلکه برای تمام ملل اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: از آن تاریخ به بعد ۸ سال دفاع مقدس، امنیت پرواز، سازندگی، امنیت شمال‌غرب و جنوب شرق و دفاع از مرزها و دفاع از حرم از جمله نقش آفرینی سپاه در خدمت به مردم می باشد.

سرهنگ اصلی بیگی یادآور شد: در آغاز جنگ، ۳۰ هزار پاسدار جذب شدند و در انتهای جنگ ۳۰ هزار پاسدار به درجه رفیع شهادت نائل آمدند این بدین معنی است که تمام پاسداران تا پای جان در راه دفاع از آرمان‌های انقلاب ایستاده اند.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین در پایان بیان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ من از سپاه راضی هستم وافتخار سپاه این است که از امام و مولای خود نمره قبولی دریافت کرده است. افتخار دوم این است که سپاه در دنیا حرفی برای گفتن دارد اما با این اوصاف سپاه، بالاترین افتخار خود را خادمی و نوکری مردم می داند.

در حاشیه برگزاری نماز جمعه شهر اقبالیه از رزمندگان شمال غرب تجلیل شد. گفتنی است تعداد ۵۰ نفر از بسیجیان شهر اقبالیه و ۴۵ نفر از کادر سپاه ناحیه امام سجاد علیه السلام شهرستان قزوین در ماموریت شمال غرب حضور یافتند.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار