تلاش مدارس در راستای پرورش شهید سلیمانی ها

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خاطر نشان کرد: شهید سلیمانی دست یافتنی است و او را از جنسیت خارج کنیم ، مدارس در راستای پرورش شهید سلیمانی ها تلاش کنند.
کد خبر: ۹۴۲۰۳۶۰
|
۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان ، بمناسبت هفته پاسدار،  مدیرکل و معاونین آموزش پرورش استان کرمان با فرمانده سپاه ثارالله دیدار کرد 

سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در این دیدار اظهار کرد: بر اساس قانون اساسی نگهبانی و حفاظت از دستاورد های انقلاب اسلامی مهمترین وظیفه سپاه پاسداران انقلابی است

این مقام مسئول : سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وظایف مشخص شده ای دارد اما بر اساس اقتضائات عمل می کند و در هنگام سیل، زلزله و حوادث طبیعی و غیر طبیعی در کنار مردم است سپاه یک نیروی صرفا نظامی نیست .

سردار معروفی افزود: بیش از 40 هزار بسته غذایی با ارزش هر بسته 600 هزار تومان در بین مردم کم برخوردار در ماه مبارک رمضان توزیع خواهد شد

فرمانده سپاه ثارالله تاکید کرد: ز مکتب شهید سلیمانی مدرسه درس آموز است و  باید از این مکتب  محافظت کنیم تا به انحراف کشیده نشود.

حسین معروفی بر ترویج مکتب و اندیشه شهید سلیمانی و نظام اعتقادی، فرهنگی، سیاسی، وحدت ، خانواده، رقابت و.... این شهید بزرگوار در مدارس تاکید کرد.

وی گفت: مجوز راهیان نور مکتب شهید سلیمانی بعد از شهادت ایشان اخذ شده و روزانه بیش از 3 هزار دانشجو و دانش آموز، مزار مطهر این شهید بزرگوار  را زیارت می کنند.

معروفی افزود: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته دانشجویان و دانش آموزان با زیارت مرقد مطهر شهید سلیمانی حس می گیرند و بعد از شنیدن روایت گری به بازدید از موزه دفاع مقدس می آیند که تاثیر گذاری تربیتی ارزنده ای دارد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خاطر نشان کرد: شهید سلیمانی دست یافتنی است و او را از جنسیت خارج کنیم ، مدارس در راستای پرورش شهید سلیمانی ها تلاش کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار