خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین:

امنیت امروز، مرهون ایثارگری شهدا و جانبازان است/برای خدمت به جامعه ایثارگری نباید از هیچ تلاشی دریغ کرد

امیر شفیعی در این دیدار، جانبازان و شهدا را مایه مباهات و افتخار جامعه دانست و گفت: ملت بزرگ ایران امنیت امروز را مدیون از خودگذشتی ها، ایثارگری ها و دلاوری های جانبازان و شهدا هستند.
کد خبر: ۹۴۲۰۰۸۸
|
۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۸

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، امیر سرتیپ دوم حسین محمدشفیعی فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین به مناسبت روز جانباز؛ در راس هیأتی، با سیدکمال موسوی کاظمی جانباز شیمیایی ۷۰ درصد دیدار و از وی دلجویی کرد.

وی در این دیدار جانبازان و شهدا را مایه مباهات و افتخار جامعه دانست و گفت: ملت بزرگ ایران امنیت امروز را مدیون از خودگذشتی ها، ایثارگری ها و دلاوریهای جانبازان و شهدا هستند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکمباهاتر ۱۶ زرهی قزوین خاطرنشان کرد: جانبازان، ایثارگران و شهدا بهترین الگو برای جوانان جامعه هستند و جانبازان کسانی هستند که با تأسی به حضرت ابوالفضل علیه السلام، عزیزترین و گرانبهاترین سرمایه خویش یعنی جانشان را در راه آرمان های اسلام و ایران فدا کردند.

وی برای جانبازان آرزوی سلامتی کرد و یادآور شد: برای خدمت به جامعه ایثارگری نباید از هیچ تلاشی دریغ کنیم و تمام قد و با تمامی امکانات خدمتگزار آنان خواهیم بود.

گفتنی است، سیدکمال موسی کاظمی فرزند سید حسین دهم دی ماه ۱۳۳۴ در شهرستان نائین اصفهان چشم به جهان گشود. وی پس از استخدام در ارتش، در لشکر ۹۲ زرهی اهواز، مرکز زرهی شیراز و گردان ۱۷۶ لشکر ۱۶ زرهی قزوین خدمت نموده و در مهرماه ۱۳۶۷ در عملیات پدافندی تنگه ابوغریب بر اثر تک شیمیایی دشمن بعثی به افتخار جانبازی ۷۰ درصدی نائل آمدند.

در پایان با اهدا لوح و هدیه ای از جایگاه این جانباز دفاع مقدس تجلیل شد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار