کمک ۴۸ میلیون تومانی مداحان دیر برای آزادسازی زندانیان

کانون بسیج مداحان و هیئت‌های مذهبی شهرستان دیر با همکاری خیرین هم‌زمان با اعیاد شعبانیه اقدام به جمع‌آوری مبلغ 48 میلیون تومان در بین جامعه مداحان و هیئت‌های مذهبی جهت آزادسازی 3 نفر زندانی جرائم غیر عمد کرد.
کد خبر: ۹۴۱۹۸۸۳
|
۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳

کمک ۴۸ میلیون تومانی مداحان دیر برای آزادسازی زندانیان

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، مسئول سازمان بسیج مداحان و هیئت‌های مذهبی استان بوشهر در گفت و گو با خبرگزاری بسیج با اعلام این خبر گفت: مبلغ جمع‌آوری شده به ستاد دیه استان پرداخت شده و قرار است این افراد امروز هم‌زمان با سال روز میلاد امام سجاد علیه السلام آزاد شده و به آغوش خانواده برگردند.
حسین معینی ضمن گرامیداشت سال روز میلاد با سعادت سرداران کربلا و همچنین گرامیداشت روز پاسدار و روز جانباز اظهار کرد: جامعه مداحان استان بوشهر همواره در همه عرصه‌های مورد نیاز انقلاب بالاخص خدمت رسانی پیشگام بوده و در ابتدای سال ۱۴۰۰ نیز مبالغی جمع آوری و به آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد و همچنین توزیع کمکهای مومنانه اختصاص یافته بود.
وی در ادامه گفتمان‌سازی و جهاد تبیین را از رسالت‌های مهم جامعه مداحان برشمرد و افزود: جامعه مداحان بسیجی استان بوشهر با لبیک به فرمان رهبر فرزانه انقلاب در این عرصه نیز پیشگام است.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار