غرس 108 اصله نهال در یاسوج به یاد 108شهید ورزشکار کهگیلویه و بویراحمد

به مناسبت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری به یاد 108 شهید ورزشکار استان کهگیلویه وبویراحمد ، 108 اصله نهال در منطقه ده برآفتاب یاسوج غرس شد.
کد خبر: ۹۴۱۹۶۸۶
|
۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه وبویراحمد ،با حضور جهانبخش سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ،شجاعی معاون توسعه ورزش اداره ورزش و جوانان،آرش محمدی رئیس بسیج ورزشکاران ،ابوالفضل رهامی سرپرست هیات همگانی استان و همزمان با اعیاد شعبانه و ولادت با سعادت اباعبدالله الحسین و به نیت 108 شهید ورزشکار استان ،108 اصله نهال در منطقه ده برآفتاب شهرستان بویراحمد غرس شد .
بهروز جهانبخش سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد در مراسم روز درختکاری که به مناسبت هفته منابع طبیعی و آبخیزداری در منطقه ده برآفتاب برگزار شد؛ با گرامیداشت ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار ، به اهمیت درختکاری و صیانت از مواهب طبیعی از جمله جنگل ها اشاره و بیان کرد: درختکاری و توسعه فضای سبز، نقش مهمی در زیباسازی محیطی و نیز نشاط افزایی عمومی دارد.
جهانبخش سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه حیات انسان وابسته به طبیعت است ، حراست از میراث طبیعی را وظیفه ای همگانی خواند و افزود: این میراث طبیعی از نسل گذشته به نسل امروز و از نسل امروز به آیندگان سپرده می‌شود.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد با تاکید بر لزوم کاشت گونه های بومی در مراتع استان ، توجه به اقلیم استان در توسعه جنگل ها را امری مهم دانست و از مردم دعوت کرد تا با کاشت نهال به توسعه فضای سبز و فرهنگ درختکاری کمک کنند.
در این مراسم 108 نهال درخت سرو و بلوط و بادام به نیت 108 شهید ورزشکار استان غرس شد .
در پایان به تعداد 20 نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه جوایزی شامل ، لباس گرم،اعصای کوهنوردی ،قمقمه،توپ فوتبال و والیبال و کارت هدیه توسط سازمان بسیج ورزشکاران وهیات ورزشهای همگانی استان اهدا شد .

غرس 108 اصله نهال در یاسوج به یاد 108شهید ورزشکار کهگیلویه و بویراحمدغرس 108 اصله نهال در یاسوج به یاد 108شهید ورزشکار کهگیلویه و بویراحمدغرس 108 اصله نهال در یاسوج به یاد 108شهید ورزشکار کهگیلویه و بویراحمد

ارسال نظرات
آخرین اخبار