تجلیل از فعالین نماز در اداره کل دامپزشکی استان

به مناسبت ولادت با سعادت امام حسین (ع)، جلسه آموزشی نماز و مهدویت با محوریت تجلیل از فعالین نماز در اداره کل دامپزشکی استان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۱۹۵۶۶
|
۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، به مناسبت ولادت با سعادت امام حسین(ع)، جلسه آموزشی نماز و مهدویت با محوریت تجلیل از فعالین نماز در اداره کل دامپزشکی استان با حضور حجت الاسلام والمسلمین سجادی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی، سنجرانی رئیس ستاد اقامه نماز استان، مهدی نژاد ، سرهنگ اکبری رئیس ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان، سرهنگ نکوئی فرمانده بسیج ادارت، حسن مصفا فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام خامنه اي، مسئولین و همکاران اداره کل دامپزشکی استان در محل سالن جلسات این اداره کل به صورت وبینار برای ادارات دامپزشکی شهرستان برگزار شد.

رئیس مرکز خدمات طلاب استان در این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه با اشاره به اهمیت نماز و برکات نماز اول وقت با استفاده از احادیث و روایات و زندگی عرفا مطالبی را ارائه و نکات آموزشی ارزنده ای در خصوص فریضه الهی نماز، امر به معروف و نهی از منکر به فرزندان ارائه کرد.

حجت الاسلام والمسلمیبن مهدی نژاد افزود: امام حسین (ع) برای اصلاح امت جدش قیام کرد و در روز عاشورا هنگام اقامه نماز به شهادت رسیدند لذا میبینیم که نماز به عنوان یکی از معروف ترین معروفات در جامعه و زندگی فردی و اجتماعی ما نقش تاثیرگذار و ارزشمندی دارد.

حجت الاسلام والمسلمین شریفی نیک ضمن خیرمقدم به مهمانان حاضر در جلسه گزارشی از فعالیتهای شورای اقامه نماز و امر به معروف و نهی از منکر ارائه داد و در ذیل این جلسه پرچم زیارتی حضرت ابا عبدالله حسین(ع) توسط بسیح ادارات استان جهت متبرک و مزین شدن جلسه در این روز فرخنده آورده شد.

در پایان به فرزندان سن تکلیف و منتخبین مسابقات نقاشی و انشاء نویسی ویژه فرزندان و فعالین امر به معروف ونهی از منکر و نماز در سال جاری با اهداء لوح تقدیر و کارت هدیه تقدیر بعمل آمد.

ارسال نظرات