خبرهای داغ:

امام جمعه شهرستان سرخه با رزمندگان دیدار کرد

همزمان با اعیاد شعبانیه حجت الاسلام و المسلمین مهدی اشرف امام جمعه شهرستان سرخه با رزمندگان وایثارگران شهرستان دیدار کرد.
کد خبر: ۹۴۱۹۵۳۷
|
۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ همزمان با اعیاد شعبانیه حجت الاسلام و المسلمین مهدی اشرف امام جمعه شهرستان سرخه همراه با سرهنگ مهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه با رزمندگان هشت سال دفاع مقدس شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

این دیدار با محمد صفی، عباسعلی رضایی و محمدرضا اسدی نژاد با حضور در منازل آن ها همراه با اهدای هدیه ای یادبود انجام شد.

سرهنگ مهدی ادهم در دیدار با این رزمندگان ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های آن ها و خانواده هایشان اظهار کرد: شجاعت و دلاوری شهدا و خانواده هایشان در دفتر رشادت‌های انقلاب اسلامی ثبت شده و دیدار با خانواده معزز شهدا و جانبازان و ایثارگران افتخاری بزرگ برای همه است.

او افزود: رزمندگان در این 8 سال به عالم قدس وصل شدند و از هرگونه وابستگی به دنیا رهایی یافتند و تکرار عاشورای سید الشهدا (ع) فراتر از زمان و مکان بود.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه بیان داشت: نوجوانان و جوانان باید با توجه به این شرایط هوشیار و آگاه باشند و با درک درست شرایط بتوانند با بهره‏‌گیری از سیره شهدا راه روشن آن‌ها را دنبال و زمینه‌ساز ظهور امام عصر باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار