خبرهای داغ:

‍۲۳هزار و ۵۰۰ اصله نهال در سرخه توزیع می‌شود

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سرخه گفت: به مناسبت هفته منابع طبیعی (۱۵ تا ۲۱ اسفند) حدود ۲۳ هزار و ۵۰۰ اصله نهال رایگان بین ادارات و نهادها، مردم و متقاضیان توزیع می‌شود.
کد خبر: ۹۴۱۹۳۴۸
|
۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ حمیدرضا سعیدی رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سرخه در جمع با خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت هفته منابع طبیعی( ۱۵ تا ۲۱ اسفند) حدود ۲۳ هزار و ۵۰۰ اصله نهال رایگان از گونه های "سروخمره ای، زبان‌گنجشک، اقاقیا، سنجد، زیتون‌تلخ، سروشیرازی، سرو نقره‌ای، افرای زینتی و عرعر" بین ادارات و نهادها، مردم و متقاضیان توزیع می‌شود.

او افزود: در هفته منابع طبیعی ۱۶ برنامه در شهرستان سرخه اجرا می‌شود که سه برنامه به صورت شاخص برگزار خواهد شد.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سرخه در ادامه اضافه کرد: امروز یکشنبه زنگ طبیعت با حضور امام جمعه، فرماندار شهرستان و فرمانده سپاه سرخه و جمعی از مسوولان شهرستان سرخه در دبیرستان ۱۵ خرداد سرخه نواخته شد و چند نهال هم به یاد شهدای آموزش و پرورش غرس شد.

سعیدی گفت: امسال بیش از ۴۵۰ هکتار از روستاهای عبدالله آباد و اسدآباد بذر پاشی و نهال کاری شده است. رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سرخه

او بیان داشت: درختکاری در پایگاه هلال احمر افتر، پویش نهال کاری با مشارکت دهیاری و شورای اسلامی لاسجرد، برگزاری کلاس قوانین و مقررات منابع طبیعی با حضور شوراها و دهیاریهای روستاهای شهرستان، جشن درختکاری در میدان ۹ دی سرخه با حضور مسئولین و مردم، برگزاری پویش نهال کاری و کاشت نهال در روستای صوفی آباد، حضور در نماز سیاسی عبادی جمعه و توزیع نهال بین نمازگزاران، دیدار با خانواده شهدا و کاشت نهال به یاد هر شهید را از مهمترین برنامه‌های پیش‌بینی شده برای بزرگداشت هفته منابع طبیعی در این شهرستان بر شمرد و از مردم خواست تا در حفاظت و صیانت از منابع ملی بیش از پیش تلاش کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار