یادداشت؛

پاسداری مدالی بی بدیل!

حجت الاسلام والمسلمین علیزاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت محمد رسول ا... (ص) تهران بزرگ، یادداشتی با عنوان "پاسداری مدالی بی بدیل!" نوشت.
کد خبر: ۹۴۱۹۴۹۴
|
۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۱
پاسداری مدالی بی بدیل!
 

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، حجت الاسلام والمسلمین علیزاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت محمد رسول ا... (ص) تهران بزرگ، در یادداشتی با عنوان "پاسداری مدالی بی بدیل" نوشت:

باسمه تعالی

حمد و سپاس حضرت احدیت را که توفیق درک فیض ماه رجب را به همه ما عطا فرمود و فرصت ورود به ماه با کرامت شعبان را نیز به ما ارزانی داشت، ماهی با موالید خجسته و جاذبه های الهام بخش، ماه نجوا و خلوت با رب ودود، ماه مناجات و صلوات بر محمد و آل محمد که لذیذترین غذاهای معنوی را پای سفره صلوات و مناجات شعبانیه برای دل های آماده مهیا نموده است.

اما از میان همه جلوه های ویژه و مناسبت های پرنور این ماه، مناسبتی است که موجبات افتخار بیشتر پاسداران انقلاب اسلامی را فراهم ساخته است، سوم شعبان (ولادت خجسته سیدالشهداء، بزرگ پاسدار حریم قرآن و مکتب، امام حسین علیه السلام) روزی که نام و نشان پاسداری را به بهترین و غیورترین فرزندان این مرز و بوم بخشید.

و حال شما ای سبزپوشان بی ادعا و ای سربازان مخلص و جان بر کف ولایت و رهبری و ای خدمتگذاران بی منت و بی ریای ملت و وطن، پاسداران عزیز و شریف جامعه اسلامی که در هر عرصه خدمت و میدان خطر، تنها با خدا معامله کرده و از او حساب برده اید.

بویژه شما ای پاسداران پا در رکاب و همیشه بیدار سپاه حضرت محمد رسول الله تهران بزرگ، گوارا باد بر شما شهد شیرین پاسداری از انقلاب و مبارک باد بر تمای شما عزیزان، روز و هفته پاسدار، شما که در سخت ترین شرایط و با تحمل رنج و تعب های فراوان و نیز با کمترین برخورداری از مواهب و امکانات، صادقانه و خالصانه از کیان انقلاب و امنیت جامعه صیانت کرده و همواره در صحنه های گوناگون هوشمندانه حاضر بوده و هستید.

درود خدا و رسولش بر رادمردی و شجاعت و مقاومت شما و خانواده های ارجمند و صبورتان.

برادر و خواهر پاسدار !
خدای منان را همیشه شاکر باش که نعمت بزرگ پاسداری را نصیب شما فرمود. چه مدالی بالاتر از این که حضرت روح الله(ره) فرمودند: «ای کاش من هم یک پاسدار بودم» و خلف صالح ایشان حضرت امام خامنه ای عزیز نیز فرمودند: «من در میان شما پاسداران عطر بهشتیان را استشمام می‌کنم».

امیدوارم در پناه حق و تحت حمایت امام عصر(ارواحنا فداه) سربلند و پیروز و پایدار باشید.


والسلام - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
دست بوستان ابوالقاسم علیزاده
نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ

ارسال نظرات
آخرین اخبار