در پویش جایزه ملی احسان:

از ۱۶ گروه جهادی همکار ستاد اجرایی فرمان امام خمینی زاهدان تجلیل شد

با هدف تجلیل از گروه های جهادی برترهمکار بنیاد احسان ستاد اجرایی از ۱۶ خادم برتراین گروه ها در پویش جایزه ملی احسان تقدیر و تشکر شد.
کد خبر: ۹۴۱۹۳۴۷
|
۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از زاهدان، میثم فراهی مسئول مجمع جهادگران استان سیستان و بلوچستان در همایش تجلیل از گروه های جهادی همکار ستاد اجرایی فرمان امام خمینی ره استان سیستان و بلوچستان گفت : سیاست گذاری ، تحول گرایی ، استفاده از ظرفیت های نهاد‌های انقلابی و نخبگان جهادی و تخصصی نمودن گروه های جهادی جز برنامه های اصلی این مجمع می‌باشد.

وی با اشاره به پشتیبانی نهادهای انقلابی بالاخص بنیاد احسان در سال ۱۴۰۱ در راستای فعالیت کردن مؤثر گروه‌های جهادی، حمایت، ایجاد شبکه منسجم در راستای تسریع خدمت به مردم افزود: قطعا آثار و برکات این کارهافراوانی خواهد بود، برنامه ریزی جهت آموزش های لازم جهت ترویج، گسترش و ارتقای کار جهادی ، توانمندسازی‌ گروه‌های جهادی و تخصصی نمودن گروه های جهادی فعال نیز در دستور کار مجمع جهادی استان است و استفاده از گروه های جهادی پیشران در جهت پیشبرد حرکت‌های جهادی ستاد اجرایی جز برنامه‌ های سال ۱۴۰۱ مجمع می باشد.

مسئول قرارگاه جهادی ستاد اجرایی اشاره کرد؛ هم افزایی جهت جریان جهادی بین همه نهادهای انقلابی و دولتی و استفاده از ظرفیت های این نهادها جهت خدمت به مردم یکی از اولویت های کار جهادی می‌باشد و بلوک بندی منطقه ای جهت محلات هدف و بحران جهت ساماندهی و ارایه خدمات مطلوب توسط گروه های جهادی را جز برنامه های موفق این قرارگاه دانستند.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم به ۱۶ گروه جهادی فعال استان که در عرصه های مختلف تلاش نمودند یادبود ملی احسان و لوح تقدیر اهدا گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار