ديدار فرماندار ایرانشهر با فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار ایرانشهر به مناسبت روز پاسدار

به مناسبت روز پاسدار فرماندار ایرانشهر به هنراه اعضای شورای تامین این شهرستان با فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار دیدار کرد.
کد خبر: ۹۴۱۹۳۳۷
|
۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از ایرانشهر صبح امروز مصادف با پانزدهم اسفند ماه به مناسبت فرا رسیدن هفته پاسدار دکترشعبانی فرماندار ایرانشهر با فرمانده قرارگاه شهید معمار دیدار و از زحمات شبانه روزی پاسداران قدر دانی نمود و این ایام مبارک و بزرگ را به آنها تبریک گفت.

فرماندار ایرانشهر ادامه داد: سپاه پاسداران پشتوانه ای محکم و استوار به همراه نیرو های متعهد و ولایت مدارهمواره وظیفه صیانت از انقلاب اسلامی و ارزشهای الهی همچون دژی محکم نظام مقدس جمهوری اسلامی را از هرنوع نفوذی و تهدیدی محافظت می کند .

دکتر شعبانی گفت: هدف سپاه خدمت به مردم است و در کنار دلسوزان شهرستان اعم از مدیران, خیرین , رسانه ها و صنعتگران زمینه رشد و پیشرفت شهرستان و منطقه را فراهم آورده است.

این مقام مسئول هدف اصلی ایجاد سپاه را حفاظت از انقلاب و حفظ ارزشهای انقلاب و زنده نگه داشتن ارزش های اسلامی دانست و افزود: ما در عرصه‌های مختلف سربلندی و سرافرازی جمهوری اسلامی را وقتی می بینیم که مدیون تلاش های شجاعانه و خستگی‌ناپذیر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی اعم از ارتش، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی هستیم و سپاه یک وظیفه ذاتی دارد که همانا پاسداری از انقلاب و ارزشها و دستاوردهای آن است

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار