فرمانده سپاه رودبار:

هنوز نتوانستتیم دستاوردهای انقلاب را به خوبی تبیین کنیم

هنوز نتوانستتیم دستاوردهای انقلاب را به خوبی تبیین کنیم
فرمانده سپاه رودبار با تصریح بر اینکه بصیرت افزایی و آگاه بخشی به موقع و به هنگام بسیار حائز اهمیت است گفت: دارای دستاوردهای عظیم هستیم اما نتوانسته ایم این دستاوردها را به مردم معرفی کنیم.
کد خبر: ۹۴۱۹۳۰۶
|
۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از رودبار سرهنگ پاسدار حسن فیضیان در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان رودبار، با تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: در اولویت بندی مباحث و مشکلات فرهنگی شهرستان تمرکز نشده و ادارت دچار افتراق هستند.

وی با بیان اینکه عدم تمرکز در معضلات شهرستان باعث شده آسیب ببینیم اقزود: برخی بی مدیریتی ها در ادوار مختلف سبب شده تا شهرستان در جهات مختلف دچار چالش باشد.

فرمانده سپاه رودبار با اشاره به تلاش های شبانه روزی دشمن برای ضربه زدن به نظام، تصریح کرد: دشمن برای ضربه زدن به انقلاب و اسلام اتاق فکر تشکیل داده است، اما درون نظام برای حفظ ارزش‌ها ننشسته ایم برنامه ریزی کنیم.

فیضیان با تصریح بر اینکه بصیرت افزایی و آگاه بخشی به موقع و به هنگام بسیار حائز اهمیت است گفت:  دارای دستاوردهای عظیم هستیم اما نتوانسته ایم این دستاوردها را به مردم معرفی کنیم.

وی با اشاره به تقدیم ۴۱۸ شهید سرافراز از شهرستان رودبار به انقلاب اسلامی، افزود: در شهرستانی که ۴۱۸ شهید تقدیم کرده است  چقدر در بحث‌ فرهنگ ایثار و شهادت فرهنگ سازی کرده ایم.

فرمانده سپاه رودبار با تاکید بر تبیین فرهنگ ایثار و شهادت برای نسل جوان، تصریح کرد:  اگر جوانان با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا می شدند دنبال فرهنگ غربی نمی رفتند

فیضیان با گلایه از عدم فضاسازی شهری در اعیاد و مناسبت های مختلف، بیان کرد: اعیاد بزرگ شعبان را در پیش داریم اما فضاسازی مناسبی با محوربت شعائر دینی در سطح شهرها نمی بینیم.

وی افزود: چندین بار است در جلسات گفته ام، برای شهرستان رودبار عیب است ادارات برای میلاد یک امام معصوم فضاسازی نمی کند.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار