همزمان با روز پاسدار؛

برگزاری جشن اعیاد شعبانیه در شهرکرد

جشن بزرگ اعياد شعبانيه با حضور كاركنان سپاه ناحیه شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۱۹۳۰۵
|
۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول روابط عمومی وتبلیغات سپاه ناحیه شهرکرد ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به ویژه میلاد با سعادت سرور و سالارشهیدان آقا اباعبدالله الحسین علیه السلام؛ آقا قمربنی هاشم حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام و حضرت سید الساجدین امام سجاد علیه السلام، با اشاره به فرازهایی از مناجات شعبانیه بیان گفت: ماه مبارک شعبان ماه دعا و نیایش و ماه استغفار و توبه است.

موسوی افزود: انسان از نظر روحی نیاز دارد که با قدرتی فوق بشری ارتباط برقرار کرده، با او درد و دل کند و مسائل خاص و محرمانه خود را با او در میان گذاشته و از او کمک بخواهد.

وی ادامه داد: انسان باید با توجه کامل و با حالتی مضطر به محضر خداوند عرض نیاز کند و توجه به این حقیقت داشته باشد که ما همیشه مضطریم و اگر لطف و عنایت و بخشش و رحمت دائمی خداوند نباشد لحظه ای نمی توانیم زندگی کنیم.

مسئول روابط عمومی وتبلیغات سپاه ناحیه شهرکرد بیان کرد: ادعیه ای که از لسان مبارک اهل بیت  علیه السلام به ما رسیده گویای همین حقیقت است و با توجه به اینکه خود بهترین انسانها بودند ولی در عین حال با تمام وجود و با حالت اضطرار کامل با خداوند راز و نیاز می کردند.

مولودی خوانی و پذيرايی از ديگر برنامه های اين مراسم جشن  به مناسبت گرامیداشت سالروز ولادت باسعادت حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و روز پاسدار در سپاه ناحیه شهرکرد بود .

ارسال نظرات
آخرین اخبار