مهم ترین وظیفه سپاه حفاظت از دستاوردهای انقلاب است

چابهار/ حجت الاسلام بامری گفت: شهیدسلیمانی نمونه ای از پاسداران انقلاب اسلامی است که همانند امام حسین(ع) برای رسیدن به اهداف والای انقلاب و حفاظت از امنیت کشور همه چیز خود را فدا کرد.
کد خبر: ۹۴۱۹۳۰۱
|
۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه چابهار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در چابهار؛ ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت باسعادت امام حسین (ع) و روز پاسدار، اظهار داشت: علت نامگذاری روز ولادت امام حسین(ع) به روز پاسدار،اهداف والای امام حسین (ع) در قیام و همچنین حرکت و برنامه هایی است که حضرت در طول تاریخ رقم زدند.

وی با اشاره به ویژگی های حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، عنوان کرد: امام حسین(ع)از جان،مال و خانواده خود گذشت تا بقای اسلام، توحید، یکتا پرستی، مبارزه با ظلم، ایستادگی در مقابل دشمن، ترویج معارف قرآنی، معارف دینی و دستورات دین و همچنین اسلام را زنده نگه دارد.

حجت الاسلام والمسلمین خدا مراد بامری با اشاره به اینکه پاسداران انقلاب اسلامی همانند امام حسین (ع) از نیروی جهادی بالایی برخوردار هستند، تصریح کرد: آن ها در هر زمان و مکان نياز باشد از جان، مال، آبرو، خانواده خود می گذرند.

این مسئول با اشاره به شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، تاکید کرد: این شهید بزرگوار نمونه ای از پاسداران انقلاب اسلامی است که همانند امام حسین(ع) برای رسیدن به اهداف والای انقلاب و حفاظت از امنیت کشور همه چیز خود را فدا کرد.

حجت الاسلام بامری خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران حافظ انقلاب اسلامی است و در دنیا نظیر ندارد.

حجت الاسلام بامری با بیان اینکه سپاه برای حفاظت از انقلاب و دستاوردهای آن نیاز به شناخت اهداف دشمن دارد، گفت: سپاه آمادگی لازم برای حضور در تمامی عرصه ها اعم از سازندگی، امنیت، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، علمی و…را دارد و هميشه در میدان پای کار بوده است.

وی با بیان اینکه پاسداران انقلاب اسلامی از تفکرات امام حسین (ع) پیروی می کنندتصریح کرد: پاسداران با بصیرت، بیداری و استقامت از انقلاب و دستاوردهای آن حفاظت و همچنین در مسیر آرمان‌های نظام اسلامی حرکت می کنند .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه چابهار ضمن قدردانی از پاسداران انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران هر جا که نیاز باشد وارد عمل شده و همیشه حافظ امنیت، انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی است و برای رسیدن به پیروزی مقابل دشمن ایستادگی می کند و همواره همراه و خادم مردم است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار