مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 36 انصارالمهدی(عج)استان زنجان:

روحیه جهادی پاسداران برگرفته از آموزه های حسینی است

زنجان-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ 36 انصارالمهدی(عج)استان زنجان گفت : سپاه الگوی انقلابی گری و ولایت مداری است و این روحیه برگرفته از آموزه های حسینی است .
کد خبر: ۹۴۱۹۲۸۳
|
۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۶

حجت الاسلام محبعلی احدی در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ ضمن تبریک فرارسیدن اعیاد شعبانیه با بیان اینکه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه راه شهدای اسلام و کربلا هستند گفت : در دوران انقلاب اسلامی در هر عرصه ای که نیاز به ایثار و از جان گذشتگی بوده پاسداران انقلاب اسلامی با عزم عاشورایی قدم به میدان گذاشته اند .

روحیه جهادی پاسداران برگرفته از آموزه های حسینی است

 

حجت الاسلام احدی با بیان اینکه سپاه الگوی انقلابی گری و ولایتمداری است خاطرنشان کرد: این روحیه پاسداری که برگرفته از آموزه های حسینی است را هرچه بیشتر در خود تقویت کنید .

 

این مقام مسئول با گرامیداشت یاد و خاطره شهید پاسدار حاج قاسم سلیمانی گفت : این شهید بزرگوار مصداق پاسدارتراز انقلاب اسلامی است و مکتبی و راهی که او بنا نهاد همان مسیر سعادت دنیوی و اخروی است .

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ در پایان با تاکید بر اهمیت و انس با اهل بیت(علیهما السلام) گفت : یکی از مولفه های پاسدار انس و ارتباط همیشگی با فرهنگ و معارف اهل بیت(علیهما السلام) به خصوص حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) و حضرت ابوالفضل العباس(علیه السلام) است .

ارسال نظرات
آخرین اخبار