بارزترین صفت امام حسین(ع) ایستادگی در برابر ظلم بود

مراسم زیارت عاشورا صبح امروز در سپاه امام حسین(ع) دلوار به مناسبت سوم شعبان میلاد سراسر نور سیدالشهدا(ع) و روز پاسدار برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۱۹۲۵۷
|
۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از دلوار, مراسم زیارت عاشورا صبح امروز در سپاه امام حسین(ع) دلوار به مناسبت سوم شعبان میلاد سراسر نور سیدالشهدا(ع) و روز پاسدار برگزار شد.

حجت الاسلام جوکار مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه دلوار ضمن تبریک به مناسبت میلاد با سعادت سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) و حضرت ابالفضل العباس(ع) عنوان داشت: انسانیت به کمال خود رسید آنگاه که کسانی به تأسی از ارباب خود حضرت ابالفضل عباس علیه السلام پا در رکاب نهادند تا به پیروی از رهبر راحل امام خمینی کبیر و رهبر حی خود امام خامنه ای به دفاع از اسلام ناب محمدی(ص) بپردازند. ایام شعبان که مزین به میلاد امام حسین ابن علی(ع) و روز پاسدار، میلادحضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز و ولادت امام سجاد(ع) میباشد را اولا به محضر ولی امر مسلمین جهان امام خامنه ای و سپس به همه خانواده های محترم شهدا،روحانیت ،پاسداران . جانبازان و مردم ولایتمدار و شهید پرور بخش دلوار تبریک و تهنیت میگوییم.

حجت الاسلام جوکار در ادامه افزود: امام حسین(ع) مظهر آزادگی و شجاعت بودند و بارزترین صفت ایشان ایستادگی در مقابل ظلم و ظالم بود همان گونه که فرمودند:«فَإنی لا أَرَی المَوتَ إلَّا السَّعادَةَ وَ الحَیاة مَعَ الظّالِمینَ إلّا بَرماًی» من مرگ را جز سعادت نمی بینم و زندگی با ظالمین را جز ملال چیزی نمی بینم.

جوکار در ادامه خاطرنشان کرد: مهمترين شاخصه سبزپوشان سپاه دين و ايمان بوده و با سلاح قدرتمند ايمان و تلفيق آن با تخصص نظامي و قدرت جسماني، دشمن در مقابل نيروهاي ما حرفي براي گفتن ندارد بنابراين بسیجیان و پاسداران ما با داشتن هويت ايماني و اعتقادي و تأسی از سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) ، سپاه پاسداران انقلاب اسلامي را شكست‌ناپذير نموده اند.

پایان خبر/

ارسال نظرات