مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام هادی (ع):

پاسداران با تمام وجود از انقلاب و دستاوردهای آن پاسداری می کنند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام هادی (ع) گفت: پاسدار به کسی می گویند که براى محافظت از انقلاب و دستاوردهای آن با تمام وجود به نگهبانى و حراست بپردازد.
کد خبر: ۹۴۱۹۱۸۰
|
۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام امید دهفولی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام هادی (ع) ضمن تبریک روز پاسدار گفت: پاسدارى به معناى نگهبانى، نگهدارى، مراقبت و محافظت است و پاسدار به کسی می گویند که براى محافظت از انقلاب و دستاوردهای آن با تمام وجود به نگهبانى و حراست بپردازد.

پاسداران با تمام وجود از انقلاب و دستاوردهای آن پاسداری می کنند

وی افزود: پاسدارى وظیفه‌اى است که وجدان هر انسانى او را به نحوى موظف می کند که از آنچه بیشتر به آن علاقه دارد، بیشتر پاسدارى کند. ماه شعبان نه تنها خود شریف است بلکه بستر ولادت ولی مطلق الهی، حضرت بقیه الله (عج) است و در سخنان پیامبر (ص) و اهل بیت (ع) نیز به این موضوع اشاره شده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام هادی (ع) مطرح کرد: در این ماه ذکر صلوات، اقامه نمازهای بسیار، روزه، زکات، امر به معروف و نهی از منکر، صدقه برای فقرا و مساکین، نیکی به پدر و مادر و صلح رحم سفارش شده که در کتاب مفاتیح نیز نوشته شده است.

وی با اشاره به اهمیت این ماه مطرح کرد: در عظمت این ماه همین بس که رسول اکرم (ص) می فرمایند: «با فضیلت ترین ماه بعد از ماه مبارک رمضان، ماه شعبان است.» و از امام صادق (ع) نیز روایت شده که هر کس سه روز آخر ماه شعبان را روزه بگیرد و به ماه رمضان متصل کند، خداوند ثواب روزه دو ماه پی در پی را برای او می نویسد.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار