خبرهای داغ:
نماینده مردم بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی؛

بالندگی ایران اسلامی مرهون حضور مقتدرانه پاسداران در حفاظت از کشور است

عباسپور گفت: ۲۴۰۰ نفر از پاسداران و بسیجیان قزوینی از مرزهای شمالغرب کشور پاسداری کردند و اگر این پاسداری و حفاظت وجود نداشت، بالندگی، عزت و کرامت وجود نداشت.
کد خبر: ۹۴۱۹۱۰۰
|
۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۶

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، ظهر امروز، آئین تجلیل از رزمندگان شمالغرب کشور و روز پاسدار با حضور سردار علی‌اکبر پورجمشیدیان معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین و جمعی از فرماندهان و کادر سپاه استان و مسوولان استان قزوین در محل حسینیه تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج) قزوین برگزار شد.

روح اله عباسپور نماینده مردم بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی با تبریک اعیاد مبارک شعبانیه بیان کرد: برای درک بهتر اهمیت و ارزش فداکاری ها و ایثارگری های معجزه انقلاب، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و در کنار آن بسیج و تمام نیروهای نظامی و انتظامی، باید نگاهی به تاریخ ۲۰۰ سال گذشته ایران داشت.

وی گفت: ما امروز صاحب ۳۰ درصد خاک دویست سال گذشته ایران اسلامی هستیم و سه میلیون و ۵۰۰ هزار کیلومتر مربع خاک کشور را ظرف دویست سال گذشته به دلیل خوی استعمارگری و زیاده خواهی های نظام روز و زیر استعمار انگلستان و سومدیریت پادشاهان ایران از دست داده ایم.

نماینده مردم بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رهبری هدایتگرانه امام راحل در دوران انقلاب و رشادت و از جان گذشتگی نیروهای مسلح و نیروهای مردمی در قالب بسیج سپاه پاسدان در ایام دوران دفاع مقدس در راستای حفظ و حراست از وجود ایران اسلامی اظهار کرد: فقط در قالب قرارداد گلستان، ترکمنچای با روسیه در سال های ۱۸۱۳ و ۱۸۲۸ میلادی،۸۶ هزار و ۶۰۰ کیلومتر از خاک ایران را از دست دادیم.

عباسپور عنوان کرد: به دلیل عدم ایستادگی و مقاومت و بی کفایتی ها و سستی های رهبران گذشته و خوی استعمارگری روسیه و انگلستان از مجموعه ایران اسلامی در قالب قراردادهای مختلفی همچون قرارداد سعدآباد، گلستان و ترکمنچای و غیره جدا شده است.

وی افزود: در اوایل انقلاب رهبران ما تجربه مملکت داری نداشتند، ارتش بلاتکلیف بود. اما واقعیت رهبری های پیامبرگونه امامین انقلاب و مقاومت ملت غیور ایران و خلق حماسه سپاه و بسیج در دفاع مقدس، موجب شد تا یک وجب از خاک ایران اسلامی به دست دشمن نیفتاد.

عباسپور اضافه کرد: ۲۴۰۰ نفر از پاسداران و بسیجیان قزوینی از مرزهای شمالغرب کشور پاسداری کردند و اگر این پاسداری و حفاظت وجود نداشت، بالندگی، عزت و کرامت وجود نداشت.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار