با همت پزشک جهادگر و بسیجی:

خدمات دندان پزشکی رایگان به زندانیان زاهدانی ارائه شد

زاهدان/ با همت گروه جهادی یاوران سلامت بسیج کارمندان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان به مناسبت فرارسیدن اعیاد شعبانیه بیش از 50 میلیون خدمات رایگان دندان پزشکی به زندانیان زاهدانی ارئه شد.
کد خبر: ۹۴۱۹۰۰۳
|
۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۱

دکتر نادر میری در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان با اشاره به این مطلب که از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون تیم جهادی یاوران سلامت بسیج دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، برای ارائه خدمات دندانپزشکی رایگان به اقشار کم درآمد، ساکنین حاشیه شهر، مناطق مرزی، و روستاهای پراکنده استان و زندانیان فعالیت های خوب و چشمگیری داشته و دارد گفت: با هدف خدمت رسانی به نیازمندان و محرومین به ویژه زندانیان در راستای ارتقاء بهداشت، درمان و سلامت آنها یک بار دیگر پزشک جهادگر بسیجی آستین همت بالازده و برای کاهش آلام و دردهای این قشر از نیازمندان به زندان زاهدان مراجعه کرده و در شرایط کرونایی جان خود را برای نجات جان بیماران به خطر انداخته تا بتواند خدمات ارزنده ای را به زندانیان ارائه کند.

 فرمانده پایگاه مقاومت بسیج  و دبیر شاهد و ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: خدمات دندان، درمانی ارائه شده به 19 نفر از زندانیان خواهر و برادر بوده که کاملا رایگان انجام شده است.

 این جراح و دندانپزشک خیر ادامه داد: امیدواریم بتوانیم با ارائه این خدمات علاوه بر اینکه سلامت را به ارمغان می آوریم لبخندی زیبا را نیز بروی لبان این عزیزان بنشانیم

 مسئول گروه جهادی یاوران سلامت ادامه داد: گروه جهادی یاوران سلامت یکی از گروه‌های جهادی موفق استان سیستان و بلوچستان است که در زمینه دندانپزشکی فعالیت دارد و در کنار آن خدمات ارزنده دیگری چون اهدا بسته های معیشتی به نیازمندان، توزیع لباس و کفش بین دانش آموزان، توزیع لوازم التحریر، غذای گرم و نان و...در سطح شهرستان زاهدان به نیازمندان ارائه می کند.

وی بیان کرد: سال جدید عیور از قرن بحران کرونا و مشکلات است ما جهادگران ماموریت لبخند شادی محبت و احترام با تسکین درد و کمک به اقشار مختلف جامعه و آحاد مردم سفیران سلامت در کنار سفیر امنیت لبخند احسان ماندگار به مردمان وطن در سر سفر هفت سین سال۱۴۰۱با تلاش و جدید مضاعف هدیه بهار برای تک تک ایرانیها داشته باشیم.

مسئول گروه جهادی یاوران سلامت بسیج دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با تاکید بر این مطلب که سلامتی اولین سین سفره هرایرانی و غیرایرانی باید باشد،تصریح کرد: خدمات انجام شده ویژه زندانیان شامل درمان پروتز، کشیدن، ترمیم، پروتز ثابت و متحرکت بالغ برپنجاه میلیون تومان می باشد که توسط  دندانپزشک جهادی و بسیجی پیشکسوت و با حمایت ستاد اجرایی فرمان امام و خیرین مهدوی و خیرین سلامت و حوزه امام خامنه ای ادارات کل انجام شده است.

این مسئول در پایان اظهار داشت: میز خدمت درمانگاه خیر سیار و برنامه های متنوع جهادی مختلف نیز درحال برنامه ریزی و پیگری و اجرا است .

در پایان خدمات جهادی سلامت ازطرف فرمانده حوزه امام خامنه ادارات کل و سرپرست زندان های اداره کل از خدمات جهادی و شبانه روزی درخدمت به اقشار آسیب پذیر، زندانیان دربند و خدمات ارائه شده از سال ۹۶تاکنون بالوح تقدیر و تندیس حاج قاسم سلیمانی و میرحسینی تقدیر و تشکر بعمل آمد.

شایان ذکر است علاوه بر ارائه خدمات درمانی و دندانپزشکی ازطرف دکترمیری مواد مصرفی و وسایل دندانپزشکی و گان یکبار مصرف به کلینک زندان در ایام کرونا اهدا شده است.

ارسال نظرات