‍مسئول اجرایی هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان ایلام:

تندیس هفتمین جشنواره استانی ابوذر رونمایی شد

مسئول اجرایی هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان ایلام گفت: از تندیس هفتمین جشنواره استانی ابوذر با الهام گرفتن از رسالت خبری اصحاب رسانه و نماد خبرنگار همیشه در صحنه و آیات قرآنی رونمایی شد.
کد خبر: ۹۴۱۸۹۳۹
|
۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج،مسئول اجرایی هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان ایلام گفت: از تندیس هفتمین جشنواره استانی ابوذر با الهام گرفتن از رسالت خبری اصحاب رسانه و نماد خبرنگار همیشه در صحنه و آیات قرآنی رونمایی شد.

«حیدر داودی» با بیان اینکه در هفتمین جشنواره ابوذر استان ایلام بیش از ۸۵۰ اثر متنی و چند رسانه‌ای از رسانه‌های استان در قالب‌های یادداشت، تیتر، خبر، گزارش، مقاله، اینفوگرافی، موشن گرافی و عکس دریافت شد، اظهار داشت: بیش از ۴۰ اثر برگزیده از بین آثار دریافتی منتخب شد.

وی افزود: آثار رسیده به جشنواره در محورهای، شعار سال، مکتب حاج قاسم، اربعین، موضوعات اجتماعی، کرونا، بسیج و حوزه اقدام، منابع طبیعی و همچنین بخش ویژه کنگره ملی ۳۰۰۰ شهید استان ایلام مورد داوری قرار گرفت.

مسئول اجرایی هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان ایلام با اشاره به اینکه آثار برگزیده استانی به مرحله کشوری ارسال شده است، یادآور شد: امیدواریم اصحاب رسانه استان ایلام و آثار ارسال شده به مرکز در مرحله کشوری نیز همانند سال گذشته صاحب مقام و کسب رتبه شوند.

«داودی» تصریح کرد: در داوری آثار با تشکیل تیم داوری و استفاده از ظرفیت بومی و علمی استان در خصوص داوری و قضاوت آثار دریافتی پس از بررسی اولیه آثار با نمره بالا به صورت ویژه و در دو مرحله و مجدداً جهت برقراری عدالت در داوری، مورد بررسی قرار گرفتند که از بین آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره استانی ابوذر، بیش از ۴۰ اثر با امتیاز بالا به عنوان برگزیدگان استانی منتخب و جهت شرکت در جشنواره سراسری به دبیرخانه کشوری ارسال شدند.

وی خاطرنشان ساخت: با نظر دبیر هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر از تعدادی از اصحاب رسانه با نگاه به فعالیت آنها و‌ تاثیرگذاری شان در بین اجتماع از قبیل مطالبه گری و کارهای فاخر و تولیدات حداکثری کرونا تجلیل به عمل می آید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار