سردار معروفی در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه کرمان؛

مسئولین نظام باید روحیه جهادی داشته باشند/ سپاه بزرگ‌ترین راه مبارزه با آمریکا را خدمت‌رسانی به مردم می‌داند

فرمانده سپاه ثارالله اظهار کرد: مسئولان نظام باید از پاکدست‌ترین افراد انتخاب شوند و روحیه جهادی داشته باشند
کد خبر: ۹۴۱۸۸۹۷
|
۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه با تبریک اعیاد شعبانیه و گرامی داشت روز پاسدار اظهار کرد: فلسفه وجودی سپاه پاسداران اسلامی  انقلاب اسلامی مکتبی بودن است. 
سدار معروفی افزود:سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ولایت باور است و اگر دشمن بخواهد به خیمه گاه امام انقلاب نزدیک شود باید از سپاه بگذرد

وی افزود:فلسفه وجودی سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی مکتبی،انقلابی و مردمی بودن است، یک مثلث فلسفه ای وجودی انقلاب است برای انقلاب امام زمان، مکتبی بودن سپاه در طول این در طول ۴۳ سال در کشورهای مرزی برای مومنین و شیعیان صادق بوده اند.

وی اذعان کرد: ولایت باوری در مکتبی بودن در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، خیلی ها ریئس و کیل و وزیر هستند و یه ولایت باور قلبی ندارند

وی تصريح کرد: سپاه پاسداران اسلامی ولایت باور است و  ولایت را در همه ساختارش باور دارد.
 
این مقام مسئول ادامه داد: خیمه گاه امام حسین و رهبر اسلام است  اگر دشمن بخواهد به خیمه گاه اسلام نزدیک شود باید از عباس که سپاه است عبور کند

وی گفت: سپاه سد بلای ولایت است،توکل و توسل در سپاه که باور داشت و دارد و خواهد داشت.

این مقام مسئول اظهار کرد: سپاه به مکتب ،قلب ، وحی و خاندان عصمت و طهارت متصل است.

وی با اشاره به اینکه هشت سال دفاع جانانه ی ما به نتیجه حقیقی رسید و جاودانه شد ادامه داد: اعتماد و اعتقادو اطمینان به فرمان الهی از نکات مهم در سپاه است، که باور دارد فرمان الهی تخلف ناپذیر است و به آن اطمینان دارد. 

وی تصریح کرد:سپاه پاسداران 43 سال این باور را داشت و دارد که باید خدا را یاری کرد تا خدا یاری دهد،اطمینان به خدا باشد اما متاسفانه امروز در جامعه ما عدم اطمینان به فرمان و دستور الهی است. 

وی ادامه داد: استحکام دورنی از نکات جدی سپاه پاسداران است و سپاه باید درون رزم قوی‌تر از برون رزم داشته باشد ، استحکام درونی پیدا می کند تا بتواند در مقابل دشمن بجنگد.

این مقام مسئول افزود: این نهاد باید با دشمنان درون و بیرون بجنگد و عزت و شرف را به مردم و مسلمین و شیعیان و انقلاب اسلامی به ارمغان آورد. 

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی بخشی از انقلاب اسلامی است ادامه داد: سپاه معامله‌گر و محافظه کار نبوده و بر روی اصول انقلاب اسلامی با کسی معامله نمی‌کند؛ سپاه در کنار مردم است و در انجام ماموریت‌های خدمت‌رسانی به مردم زمان و مکان نمی‌شناسد.
سردار معروفی با اشاره به اینکه سپاه در مقابل کسانی که خط قرمزهای انقلاب را می‌گذراند، کوتاه نمی‌آید و محافظه کار نیست بیان کرد: معیار سپاه برای خدمت‌رسانی ولایت است و مردم را حاکم می‌داند چرا که مردم پای دین، انقلاب اسلامی و ولایت ایستاده‌اند.

وی با بیان اینکه سپاه باور دارد امید را باید در جامعه و در بین مردم افزایش داد و دشمن را ناامید کرد گفت: سپاه بزرگ‌ترین راه مبارزه با آمریکا را خدمت‌رسانی به مردم می‌داند.

این مقام مسئول افزود: امام راحل بسیج را تاسیس کرد که خیلی ها نگاه دور اندیش امام را درک نکردند .
وی افزود: بسیج امروز از مرزهای جغرافیایی عبور کرده و در فلسطین، لبنان،عراق،سوریه و یمن سازمان و گسترش پیدا کرده است که غذا های سرطانی را از بین برد.
این مقام مسئول گفت: زینبیون، علویان و فاطمیون با نگاه امام و نگاه بسیج مستضعفین تاسیس شد .
سردار معروفی ادامه داد: بسیج در سپاه یک فکر، تفکر و فرهنگ است که جوشیده از گودال قتلگاه است که حقیقت و بهای دین است

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه وحدت حول محور ولایت را قبول داریم و اعتقاد قلبی داریم با وحدت می‌توانیم از دشمن عبور کنیم افزود: مسئولان نظام باید از پاکدست‌ترین افراد انتخاب شوند و روحیه جهادی داشته باشند.
وی با بیان اینکه سپاه یک نیروی مردمی است و تبلور آن در بسیج مشخص است که چگونه از مرزها و جغرافیای ایران عبور کرده ادامه داد: در سایر کشورها نیز از این نیروی مردمی الگوپذیری شده است.

سردار معروفی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) فرمود "اگر سپاه نبود کشور نبود" و امام خامنه‌ای فرمود "سپاه سنگر بلای کشور است" گفت: هر چه که داریم از مردم است و برای خدمت به مردم از کسی اجازه نمی‌گیریم

وی با عنوان اینکه 3 هزار و 700 گروه جهادی ثبت سامانه سپاه داریم و هزار و 400 گروه جهادی ساماندهی شدند افزود: استان کرمان به‌شدت مشکل کم آبی داشته و در همین راستا قرارگاه آبرسانی شهید سلیمانی در استان تشکیل شده است.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه هزار و 230 روستا در استان کرمان، مشکل آب شرب و کم آبی دارند گفت: 340 روستا در سال 1400 آبرسانی شدند که تعدادی از آنها به مناسبت ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار به بهره‌برداری می‌رسد.

 

این مقام مسئول افزود: در سیل امسال در کنار ارتش، نیروی انتظامی و مسئولین اجرایی از لحظه اول در پنج شهرستان جنوبی وارد عمل شدیم و همه رده ها را جهت خدمت به مردم بسیج کردیم.

فرمانده سپاه ثارالله گفت: در حال حاضر شصت و یکم و نیم کیلومتر سیل بند و ۱۶ کیلومتر لایه روبی را بدون تفاهم نامه انجام دادیم

وی تصریح کرد: سپاه به واسطه گستردگی و نیروی زیاد در استان مطالبی بیا شود اما همه موضوع ها مربوط به سپاه نیست ،موضوع سپاه را در استان یا فرمانده و یا از طریق روابط عمومی مطرح می شود.


فرمانده سپاه ثارالله در پایان خاطر نشان کرد: ما با همه توان در کنار مسئولین اجرایی بدون موازی کاری و با نگاه حاج قاسمی هستیم تا مشکلات مردم را بر طرف کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار