برگزاری جلسه هماهنگی پیشگیری از موج ششم ویروس

به مناسبت پیشگیری از موج ششم ویروس منحوس کرونا جلسه هماهنگی باحضور فرمانده ناحیه سپاه،رئیس شبکه بهداشت،هلال احمر در مهرستان برگزارشد.
کد خبر: ۹۴۱۸۶۷۰
|
۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۳

به گزارش خبرنگار بسیج از مهرستان، سرهنگ پاسدارحسین نکویی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهراستان گفت: باتوجه به نزدیک شدن به سال نو و عقب افتادن روند واکسیناسیون باید تدابیری شود تا از موج ششم ویروس کرونا جلوگیری شود.ک

 

دکتر دست پاک رئیس شبکه بهداشت شهرستان مهرستان ضمن تشکر از بسیج جامعه پزشکی،گفت: باعث افتخار می باشد که بسیج در عرصه واکسیناسیون وارد شود و ما را در پیشبرد روند واکسیناسیون خانه به خانه کمک کند.

وی در ادامه به ارائه گزارش واکسیناسیون پرداخت و گفت:یکی از عوامل مهم وضعیت زرد شهرستان کمبود نیروی انسانی می باشد که باهمکاری بسیج از این مانع نیز عبور خواهیم کرد.

 

فهرجی رئیس اداره هلال احمر به برنامه های اجرا شده توسط نجاتگران هلال احمر اشاره کرد و گفت:طرح ناظران سلامت،توزیع ماسک،کمک در واکسیناسیون،کمک خودرویی و... از برنامه های اجرایی در ادوار گذشته است.

 گفتنی است هلال احمر آمادگی خود از توان توزیع لباس ایزوله، گان،کپسول اکسیژن و...برای یاری شبکه بهداشت در مقابله با موج ششم ویروس کرونا را اعلام کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار