خبرهای داغ:

راه اندازی بخش توانبخشی قلبی-ریوی بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود با همت خیرین سلامت

شاهرود_ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: در راستای ارائه خدمات مطلوب و تکمیل روند درمان بیماران قلبی بخش توانبخشی قلبی - ریوی در این بیمارستان راه اندازی خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۱۸۳۹۶
|
۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۵

راه اندازی بخش توانبخشی قلبی-ریوی بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود با همت خیرین سلامتبه گزارش خبرگزاری بسیج، دکتر حسین شیبانی با بیان اینکه بخش بازتوانی قلبی بیمارستان امام حسین (ع) به زودی افتتاح می‌شود، اظهار کرد: این بخش یکی از مهمترین بخش‌هایی است که باید در کنار بخش آنژیوگرافی و جراحی قلب وجود داشته باشد و بیماران مبتلا به سکته قلبی و بیمارانی که تحت عمل جراحی قلب باز، جراحی تعویض دریچه، پیوند قلب و سایر جراحی‌های قلبی قرار گرفتند، بیماران مبتلا به کرونا و بیماری‌های مزمن از جمله فشارخون بالا و دیابت در واحد بازتوانی قلبی مورد مراقبت قرار می‌گیرند؛ که این امر باعث می‌شود تا بیماران زودتر به زندگی عادی روزانه برگردند.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: یکی از کمبود‌های بیمارستان امام حسین (ع) دانشگاه علوم پزشکی شاهرود وجود یک بخش توانبخشی قلبی جهت ادامه درمان برخی بیماران بود که با راه‌اندازی بخش توانبخشی قلبی ریوی و بیماری‌های مزمن این کاستی نیز برطرف خواهد شد.
شیبانی بیان کرد: بیشترین مراجعه کننده به بخش توانبخشی قلبی ریوی و بیماری‌های مزمن را بیمارانی تشکیل می‌دهند که تحت عمل جراحی قلب قرار گرفتند یا به عوارض داخلی دچار هستند و این نشان دهنده آن است که خدمات طب فیزیکی قابل ارائه به سایر رشته‌ها نیز است و معمولا این بخش در مراکز استان‌ها وجود دارد.
او افزود: تجهیزات این بخش بالغ بر یک میلیارد تومان توسط خیر محترم خانواده واحدی به بیمارستان اهدا شده است وخانم دکتر رضایی متخصص طب فیزیک و توانبخشی نیز در آینده در این بخش به فعالیت خواهند پرداخت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار