مدیرکل آموزش و پرورش استان:

جهاد تبیین برای همه معلمان یک فریضه است

حسنعلی میرعبدی گفت: جهاد تبیین خدمات و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی برای همه معلمان و مسئولان یک فریضه است که بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری قطعیت و فوریت دارد.
کد خبر: ۹۴۱۸۲۹۷
|
۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۹

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، میرعبدی در دیدار کارکنان حوزه پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان، که به مناسبت هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی انجام شد، اظهار کرد: هدف گذاری انجام شده در طول سال تحصیلی جاری و همچنین سال‌های تحصیلی در پیش رو، تاکید بر تهذیب و تزکیه نفس در مدارس است. 

وی افزود: اگر محتوای آموزشی ما در مدارس بدون تهذیب و تزکیه باشد، بنا بر فرمایش حضرت امام خمینی (ره) اگر علم توحید هم باشد فایده ای ندارد. 

مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه در گفتمان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) وظیفه اصلی آموزش و پرورش تربیت نسل است، خاطر نشان کرد:انتقال ارزش‌ها و فرهنگ انقلاب اسلامی به دانش آموزان مهمترین رسالت ما در مدارس است.

میرعبدی خاطر نشان کرد: علاوه بر اینکه در آموزش و پرورش بر اساس سیاست‌های ابلاغی رهبر معظم انقلاب، سند تحول و بیانیه گام دوم انقلاب حرکت می‌کنیم، وظیفه اصلی ما جهاد تبیین است.

وی تصریح کرد: آموزش دانش آموزان در فضای مجازی از نظر علمی و آموزشی مزایایی به دنبال داشته است اما سبب شده تا دانش آموزان در معرض انواع هجمه های اعتقادی و فرهنگی از سوی دشمنان قرار گیرند. 

مدیرکل آموزش و پرورش استان بر تربیت اصولی پایدار بر اساس آموزه های وحیانی و معارف تمدن ساز و انسان ساز تاکید کرد و گفت: در این راستا بیانیه گام دوم انقلاب از اصول اساسی مورد تأکید در آموزش و پرورش خواهد بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار