خبرهای داغ:
مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند خبر داد

کسب جایزه بین المللی نمایشگاه کارتون و کاریکاتور سوریه توسط کاریکاتوریست نهاوندی

نهاوند-مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند از دریافت جایزه اول نمایشگاه بین المللی کارتون و کاریکاتور سوریه توسط هنرمند نهاوندی احسان چراغی ایرانشاهی خبر داد.
کد خبر: ۹۴۱۸۲۷۲
|
۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، امیر بحیرایی در جمع خبرنگاران از دریافت جایزه اول نمایشگاه بین المللی کارتون و کاریکاتور سوریه توسط هنرمند نهاوندی احسان چراغی ایرانشاهی خبر داد و اظهار داشت: این نمایشگاه در شهر دمشق به همت وزیر فرهنگ سوریه و به دبیری رائد خلیل هنرمند و کارتونیست و مدیر سایت سوریه کارتون برای یادبود و تشکر و قدردانی از هنرمند و کمدین فقید سوری (نیهاد کالایی) در دو بخش چهره و موضوعی برگزار شد که کاریکاتوریست کشورمان موفق به کسب مقام اول این نمایشگاه شد.

وی خاطر نشان کرد: در این نمایشگاه هنرمندان بیش از ۷۳ کشور حضور داشتند که احسان چراغی هنرمند نهاوندی توانست با کسب عنوان برگزیده و اولی این نمایشگاه برگ زرینی دیگر بر افتخارات خود و حوزه فرهنگ و هنر شهرستان و استان بیفزاید.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند گفت: احسان چراغی ایرانشاهی از هنرمندان خوش ذوق و برجسته شهرستان است که توانسته در سال‌ها فعالیت هنری خود عناوین و افتخارات زیادی را برای شهرستان نهاوند کسب کند.

وی افزود: چراغی علاوه برکسب این مقام ها، منتخب هیأت داوران در بیش از ۴۰ جشنواره بین المللی بوده و آثارش نیز به نمایشگاه جشنواره‌هایی، چون طنز گرافیکی لیمای پرو، پیراسکایای برزیل، جشنواره بین المللی تجسمی فجر، یمیتوس یونان و جشنواره آیلان اسپانیا راه یافته و در کاتالوگ این جشنواره‌ها نیز چاپ شده‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار