خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا؛

مهم ترین رویکرد برنامه های اجتماعی سپاه، تحکیم و اعتلاء بنیان خانواده است

سرهنگ مهرعلیا، مهم ترین رویکرد برنامه های اجتماعی سپاه را تحکیم و اعتلاء بنیان خانواده دانست و گفت: در این برنامه های اجتماعی، جدیدترین و به روزترین مباحث آموزشی در حوزه خانواده ارائه می شود.
کد خبر: ۹۴۱۷۶۹۷
|
۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۶

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سرهنگ غلامرضا مهرعلیا، فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا، در کارگاه آموزشی همیار خانواده، به مؤلفه اصلی خانواده سالم و بانشاط اشاره کرد و گفت: از بزرگ ترین امتیازات شیعه بر سایر مذاهب این است که پایه و زیربنای اصلی خانواده بانشاط و سالم را در محبت و دوستی قرار داده است، از زمان خود پیامبر(ص) که این مذهب پایه گذاری شده است، زمزمه محبت و دوستی بوده است. از این رو، مکتب تشیع مذهب عشق و شیفتگی است و عنصر محبت و دوستی در تشیع دخالت تام دارد.     

وی در ادامه افزود: خانواده ای سالم، متعالی و استوار است که بتواند با تربیت فرزندان صالح و شایسته، جامعه را به سمت پیشرفت و اعتلاء پیش ببرد. امروز با توجه به پیشرفت تکنولوژی در جامعه، تهدیدهای فراوان فرهنگی بنیان خانواده را هدف قرار داده است و مسئولین و متولیان کار فرهنگی با برنامه ریزی درست، باید این تهدیدها را تبدیل به فرصت کنند.

سرهنگ مهرعلیا، مهم ترین رویکرد برنامه های اجتماعی سپاه را تحکیم و اعتلاء بنیان خانواده دانست و گفت: مهم ترین رویکرد برنامه های اجتماعی سپاه، تحکیم و اعتلاء بنیان خانواده است و در این برنامه های اجتماعی، جدیدترین و به روز ترین مباحث آموزشی در زمینه های مهارت های برقراری ارتباط مؤثر میان زوجین، همدلی و همزبانی، آئین همسر داری و حفظ احترام و اعتماد متقابل در کانون خانواده ارائه می شود.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بوئین زهرا، در پایان سخنان خود، هدف از برگزاری این کارگاه را ارتقاء دانش تربیتی خانواده ها دانست و گفت: سرفصل های این کارگاه های آموزشی پس از نیازسنجی و با توجه به مشکلات و معضلات خانواده ها در محلات مختلف تعیین شده است، هدف نهایی از کارگاه آموزشی همیار خانواده، ارتقاء دانش تربیتی خانواده ها است، در این کارگاه ها جهت حل یا کاهش مشکلات و آسیب های اجتماعی موجود در خانواده، راهکارهای مفید ارائه می شود و زوج ها مشکلات موجود در خانواده خود را بیان می کنند و راهنمایی های لازم را از کارشناسان متخصص خانواده دریافت می کنند و همچنین زوج های موفق تجربیات مفید و موفق خود را در اختیار دیگران نیز قرار می دهند.
 
انتهای پیام/2001

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار