خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیدار رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور؛

اعتماد مردم، بزرگترین سرمایه اجتماعی است

آیت اله عابدینی گفت: یکی از بزرگترین سرمایه های اجتماعی ما اعتماد مردم است اگر هر شخصی و جریانی مانع چشیدن حلاوت عدالت به ذائقه مردم شود این اعتماد آسیب می بیند.
کد خبر: ۹۴۱۷۵۱۴
|
۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۰

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در دیدار با حسن بابایی معاون قوه قضاییه و رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، اظهار کرد: در حوزه اراضی و املاک به ویژه در بخش بیت‌المال نباید به میل و سلیقه و منافع شخصی، اتفاقی بیفتد تا در پیشگاه خداوند امانت دار خوبی باشیم.

وی افزود: اگر این موارد رعایت نشود شکم‌هایمان به حرام آلوده خواهد شد و در این صورت دیگر حوصله دین و عدالت را هم نداریم و رافت و انسانیت در انسان می‌میرد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ادامه داد: بسیاری از فتنه‌هایی که برای جامعه دردسر ایجاد می‌کند اگر ریشه یابی شود منشا آن لقمه‌های حرام است در غیر این صورت از آدم سالم و مومن، فتنه بر نمی خیزد و آتش زبانه نمی‌کشد و از او خیر و خوبی به دیگران می‌رسد.

امام جمعه قزوین افزود: حتی اگر حضرات معصوم(ع) هم بر اساس ظواهر و شواهد حکمی صادر کنند، واقعیت مطلب تغییر نمی کند و اگر بدینوسیله مالی به کسی منتقل شود که در حقیقت خود فرد می داند مال او نیست آن شخص حق تصرف در آن را ندارد.

آیت الله عابدینی تاکید کرد: اگر کسی از طهارت لقمه و طهارت روحی و دینی محروم باشد از فهم حقایق قرآنی و از انس و الفت با ولایت اهل بیت (ع) هم محروم خواهد شد.

وی بیان کرد: یکی از بزرگترین سرمایه های اجتماعی ما اعتماد مردم است اگر هر شخصی و جریانی مانع چشیدن حلاوت عدالت به ذائقه مردم شود این اعتماد آسیب می بیند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تصریح کرد: همین مردم بودند که در انقلاب اسلامی با اعتماد به امام راحل و رهنمودهای ایشان دست طاغوت را کوتاه کردند و در دفاع مقدس مانع نفوذ دشمن شدند و همین مردم بودند که در فتنه ها جانشان را سپر کردند و به میدان رفتند و همین مردم بودند که با رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب پرچم دفاع از حرم را به اهتزاز درآوردند و جبهه مقاومت در مقابل کفر و استکبار جهانی را مستحکم کردند.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار