خبرهای داغ:

حضور فعال جمعیت هلال احمر شاهرود در طرح شهید سلیمانی

شاهرود_ مسئول جمعیت هلال احمر شهرستان شاهرود گفت: داوطلبین این جمعیتاز ابتدای اپیدمی کرونا تاکنون در کنار کادر سلامت در طرح شهید سلیمانی حضور فعال داشته و دارند.
کد خبر: ۹۴۱۷۴۸۴
|
۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۷

حضور فعال جمعیت هلال احمر شاهرود در طرح شهید سلیمانیبه گزارش خبرنگار بسیج، نشست قرارگاه طرح شهید حاج قاسم سلیمانی شهرستان شاهرود در سپاه ناحیه شاهرود با حضور رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور، معاون هماهنگ کننده و رئیس قرارگاه شهید سلیمانی سپاه استان سمنان و فرمانده سپاه ناحیه شاهرود برگزار شد.
در این نشست عامریان مسئول سازمان هلال احمر شهرستان با تاکید بر اینکه داوطلبین این جمعیت تمام توان خود را در راستای مقابله با کرونا در این دو سال گذاشته اند، افزود: داوطلبان این جمعیت از اسفند ماه ۱۳۹۸ در مبادی ورودی و خروجی شهر اقدام به تب سنجی نموده و از اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ تا آذر ماه طرح ناظر در محلات را اجرا و از اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ بازدید از اصناف و توجیه و اغناسازی مردم را در طرح آمران سلامت اجرا نمودند.
او با اشاره به توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کنند در سطح شهرستان، افزود: از اردیبهشت ۱۴۰۰ تاکنون نیرو‌های داوطلب در مراکز واکسیناسیون حضور دارند و اقدام به واکسیناسیون و پذیرش می‌کنند که روزانه ۶ نفر فعالیت دارند.
عامریان ادامه داد: توزیع بسته‌های بهداشتی به خانواده‌های نیازمند و تب سنجی مراسمات و نمازجمعه‌ها و آزمون‌های سراسری همچنان تداوم دارد و ۳۲ نفر نیز در طرح ناظر فعالیت خود را مجدد آغاز کرده اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها