همکاری دوجانبه سازمان بسیج حقوقدانان سپاه فتح و سازمان بازرسی کل استان کهگیلویه وبویراحمد

 مسئول سازمان بسیج حقوقدان سپاه فتح استان به منظور همکاری و تعامل دو جانبه با رئیس سازمان بازرسی کل استان کهگیلویه وبویراحمد دیدار و گفت و گو کردند.
کد خبر: ۹۴۱۷۳۷۴
|
۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه وبویراحمد، سرهنگ پاسدار «علی پرویزیان»در این دیدار اظهار کرد: سازمان بسیج حقوقدانان در راستای برطرف کردن مشکلات حقوقی و قضایی و کمک به پیشبرد اهداف نظام در سطح استان با همکاری مجموعه دستگاه قضایی استان و دستگاه اجرایی پای کار است.
مسئول سازمان بسیج حقوقدانان استان کهگیلویه وبویراحمد ادامه داد: سازمان بسیج حقوقدانان یک نهاد مطالبه گر بوده و با مجموعه های دستگاه قضایی استان، اداره کل زندان ها، اداره کل ثبت اسناد و املاک، اداره کل پزشکی قانونی و سازمان بازرسی کل، پیگیر مطالبات و رفع مشکلات حقوقی و قضایی مردم است و به نیازمندان خدمات قضایی رایگان ارائه می کند.

وی با تاکید بر اینکه سازمان بازرسی میتواند نقش بسیار ارزنده ای در پیشبرد اهداف سازمان بسیج حقوقدانان ایفا کند گفت:پشتیبانی سازمان بازرسی بنابر وظیفه ای که دارد بسیار میتواند کارساز باشد.

پرویزیان بر نظارت و برخورد جدی سازمان بازرسی در زمینه ترک فعل مسئولان و مدیران تاکید کرد و افزود: بسیج حقوقدانان و مجموعه سپاه استان با اشرافی که بر همه امور دارد آماده همکاری با سازمان بازرسی جهت ارائه خدمت بهتر به جامعه است.

وی گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 50 نفر زندانی جرائم غیرعمد با همت سازمان بسیج حقوقدانان استان آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشتنه اند.

در ادامه «دکترمحمدمهدی صالحی» رئیس سازمان بازرسی استان کهگیلویه وبویراحمد نیز اظهار کرد: اگر تفکر بسیجی در تمام ارکان جامعه و اقداماتی که صورت میگیرد نهادینه شود قطعا اهداف را میتوان بهتر انجام داد و بسیاری از مشکلات جامعه پیشگیری خواهد شد.

وی با بیان اینکه حاکم شدن تفکر بسیج در بین مدیران موجب جلوگیری از تخلفات و برطرف شدن مشکلات اداری می شود، تصریح کرد: باید تلاش شود تفکر بسیجی و جهاد در همه امور جامعه نهادینه شود و اگر این مهم اتفاق بیفتد قطعا مشکلات جامعه کاهش پیدا می کند.

محمدمهدی صالحی، با اشاره به اینکه سازمان بازرسی استان با تمام توان آماده همکاری با سازمان بسیج حقوقدانان است خاطرنشان کرد: آشنایی مردم با حقوق خود و تکالیف دستگاه و ارتقاء سطح فرهنگ قانون مداری بسیاری از مشکلات جامعه را کاهش می دهد.

وی بر نظارت همگانی با همکاری بسیج برای جلوگیری از فساد تاکید کرد و گفت: بسیج حقوقدانان با توجه به ظرفیتی که دارد میتواند در زمینه نظارت و همکاری با سازمان بازرسی برای مقابله با فساد کمک کند.

همکاری دوجانبه سازمان بسیج حقوقدانان سپاه فتح و سازمات بازرسی کل استان کهگیلویه وبویراحمدهمکاری دوجانبه سازمان بسیج حقوقدانان سپاه فتح و سازمات بازرسی کل استان کهگیلویه وبویراحمد

ارسال نظرات
آخرین اخبار