مسئول اداره تبلیغات اسلامی نیکشهر در گفتگو با«بسیج» مطرح کرد:

بیان واقعیت ها و اُنس جوانان با مطالعه و تحلیل تاریخ معاصر ضروری ترین اقدامادر امر جهاد تبیین است

نیکشهر/ حجت الاسلام بامری گفت: باید ظرفیت های جبهه ی انقلاب با هم افزایی در یک جهاد ترکیبی با اولویت تبیینی وارد میدان شود و به این فریضه قطعی و فوری عمل کنیم.
کد خبر: ۹۴۱۷۲۵۸
|
۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نیکشهر در گفتگو با خبرنگار بسیج در نیکشهر گفت: جهاد تبیین خنثی کننده جنگ ترکیبی دشمن است و نوجوانان و جوانان امروز واقعیت های تاریخی و قبل از انقلاب را به خوبی درک نکرده اند و به همین دلیل دشمنان انقلاب با ابزار رسانه و تبلیغات وسیع در فضای مجازی به دنبال تطهیر رژیم پهلوی در اذاهان مردم بویژه جوانان هستند و با سیاه نمایی گسترده حقایق را وارونه جلوه می دهند.

وی افزود: هیچ شکی نیست که جنگ وجود دارد و در برابر این جنگ باید جهاد کنیم؛ اما ضرورت امروز ما جهادی از نوع تبیین است که مقام معظم رهبری بارها مورد تأکید قرار دادند و بعنوان یک فریضه برای مردم و مسئولین عنوان کردند.

این مقام مسئول بیان کرد: ابعاد مختلف جهاد تبیین را مقام معظم رهبری تشریح فرموده اند و در مقابل جنگ ترکیبی دشمن که جنبه های مختلف؛ اقتصادی، سیاسی، امنیّتی، رسانه‌ای، دیپلماسی و غیره دارد، باید ظرفیت های جبهه ی انقلاب هم با هم افزایی در یک جهاد ترکیبی با اولویت تبیینی وارد میدان شود و به این فریضه قطعی و فوری عمل کنیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نیکشهر در ادامه تصریح کرد: مخاطب فرمایشات مقام معظم رهبری در جهاد تبیین و مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان انقلاب اسلامی، آحاد جامعه است و اینکه مسئولین رسالت سنگین تری برعهده دارند، با توجه به اهمیت گام دوم انقلاب، تحقق منویات و فرامین ولی امر مسلمین جهان در گرو جهاد همه جانبه مردم و مسئولین است و رسانه ها در این جهاد بزرگ نقش بسزایی دارند و باید تصویرسازی هنرمندانه برای مقابله با جنگ روایت های دشمن و آگاه سازی جامعه بویژه نسل جوان داشته باشند.

بامری با اشاره به این مطلب که جهاد تبیین شفاف سازی دستاوردهای نظام در برابر نفشه شوم دشمن است ادامه: بیان واقعیت ها و اُنس جوانان با مطالعه و تحلیل تاریخ معاصر از ضروری ترین اقدامات در راستای جهاد تبیین و مقابله با جنگ ترکیبی و همه جانبه دشمنان انقلاب اسلامی است و مسئولین هم باید علاوه بر تلاش برای خنثی سازی تحریم های ظالمانه اقتصادی و بهبود معیشت مردم، بیش از پیش دستاوردهای نظام را برای عموم جامعه معرفی کنند.

ارسال نظرات