خبرهای داغ:
رییس سازمان آرامستان های قزوین؛

دی ماه ۳۷۸ فوتی در آرامستان های قزوین پذیرش شد

رئیس سازمان آرامستان های قزوین گفت: در دی ماه گذشته ۳۷۸فوتی در آرامستانهای قزوین پذیرش و تمام پروتکل های بهداشتی رعایت شده است.
کد خبر: ۹۴۱۷۱۱۵
|
۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳

قزوین_سعید عظیمی صدر، رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری قزوین در گفت و گو با خبرنگار بسیج گفت: با توجه به آمار پذیرش درگذشتگان در اولین ماه زمستان ۱۴۰۰ جهت خدمات دهی با رعایت کامل پروتکل بهداشتی اعلام شده از سوی ستاد پیشگزری و مبارزه با کرونا در جهت جل‌گیری از انتشار بیماری کرونا تصمیمات لازم اتخاذ شده است.

وی با اشاره به آما ثبت شده در خصوص فوتی در اولین ماه زمستان ۱۴۰۰ گفت: این سازمان در دی ماه سال جاری 378 متوفی را پذیرش کرد.لذا با تفکیک آمار سن و سال افراد متوفی و جنسیت آنها سعی کردیم پایش لازم را در این خصوص داشته باشیم.اغلب افراد فوت شده در سن کهن سالی بودند یا بیماری پیش زمینه داشتند.

رییس سازمان آرامستانهای قزوین با ارائه آمار ثبت شده از افراد متوفی تصریح کرد: از کل تعداد درگذشتگان 233 نفر مرد و 145 نفر زن بوده اند که 220 نفر بالای 65 سال سن داشته اند که در این بین 123 نفر مرد و 97 نفر آن‌ها زن هستند. یکی از شاخصه های ثبت شده بالاترین آمار فوت افراد بالای ۶۵ سال و مرگ و میر بیشتر مردان نسبت به زنان است.

عظیمی صدر در باره انتقال افراد متوفی به حومه قزوین و سایر شهرستانها گفت:همچنین از انتقال 215 نفر متوفی به حومه شهر قزوین و شهرستانها منتقل شدند که 132 نفر مرد و 83 نفر زن بوده اند. سازمان تمام تلاش خویش را جهت به کار گیری ابزار و امکانات لازم به کار خواهد گرفت تا علاوه بر رعایت پروتکل های بهداشتی مردم با چالش مواجهه نشوند و پرسنل اداری و خدماتی این سازمان جهت خدمت به شهروندان عزیز همیشه آماده هستند.

انتهای پیام/۱۰۰۲

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار